השואו המלהיב של "חיות במה"

השואו המלהיב של "חיות במה"

קבוצת התקלוט והסאונד, שמונה 15 תלמידים ופועלת בבית ספר למנהיגות, העניקה תצוגת תכלית בערב מוזיקלי משובח בפני הוריהם. וגם הלוגו החדש נחשף באירוע הססגוני והמוצלח

זה היה ערב מוזיקלי משובח במיוחד. תלמידי קבוצת "חיות במה" של העירונוער מבית החברה העירונית רחובות הפגינו יכולות מרשימות של תקלוט וסאונד בפני הוריהם ומוזמנים נוספים, וסחפו את הקהל בצלילים מטורפים. בערב המיוחד אף נחשף הלוגו החדש של הקבוצה, המונה 15 תלמידים ופועלת תחת בית הספר למנהיגות נוער.

"חיות במה" היא כבר מותג ברחובות. חבריה תקלטו על הבמות הגדולות ביותר בעיר באירועים מרכזיים כמו פורים, יום העצמאות, ומגוון מופעים אחרים שארגנה מחלקת הילדים והנוער. הקבוצה פועלת אחת לשבוע למשך שלוש שעות, ומתנסה בכל סוגי הסאונד והתקלוט. הקבוצה נוצרה כתוצאה משיתוף פעולה הדוק עם מירב אסולין – מנהלת פרויקט 360 ועם יעל סלע – מנהלת מחלקת שח"ר בעירייה.

ביום ראשון השבוע נתנו חברי קבוצת "חיות במה" תצוגת תכלית גם מול הוריהם, ואי אפשר היה להישאר אדיש לצלילים. ההורים וגם התלמידים הביעו שביעות רצון מהתוצאות המקצועיות וגם מהאווירה החברתית המצוינת שנוצרה בין חברי הקבוצה.

סגן ראש העיר ומחזיק תיק נוער וצעירים, עו"ד מתן דיל: "הבטחתי שנגיע לכל נער ונערה בעיר ונאפשר להם למצות את הפוטנציאל הגלום בהם. כך עשינו גם בקבוצה הזו, שהיא קבוצה עיונית ומעשית כאחד. היתרון הוא בכך שדרך מחלקת הנוער הם יכולים גם להתנסות בלייב".

סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, זוהר בלום: "שיתוף פעולה בין החינוך הפורמלי לבלתי פורמלי הינו תנאי הכרחי להצלחת החינוך בעיר. כך עשינו וכך נמשיך למען ילדי רחובות".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh