שיפרה כהן תנהל את אגף תרבות ידע ואמנות

שיפרה כהן תנהל את אגף תרבות ידע ואמנות

מינוי חדש בחברה העירונית רחובות – מנהלת בית יד לבנים תקבל סמכויות נרחבות יותר שיכללו אחריות על פעילותם של מרכזי התרבות בעיר, המכללה העירונית, בית התרבות, הקתדרה העממית, בית האמנים, בית הקרמיקה ומרכז התרבות חבצלת. החברה העירונית: "כהן היא מקצוענית ואשת אשכולות. הצלחותיה מוכחות".

שיפרה כהן מונתה השבוע למנהלת אגף תרבות ידע ואמנות בחברה העירונית רחובות. כהן מנהלת מאז שנת 2000 את בית יד לבנים בעיר ולפני כן ניהלה את מתנ"ס אושיות ושלוחותיו נגרה, קריית ההגנה ומליצן. היא אמא לשני חיילים ולבת בשנת שירות.

כהן בת ה-54 נחשבת לאשת מקצוע מצוינת. היא בוגרת תוכנית שוורץ מטעם אוניברסיטת ירושלים ובעלת תואר ממכללת ספיר במסלול תרבות, יצירה והפקה. לרחובות הגיעה בשנת 1989, ובין היתר עבדה בלשכת ראש העיר במעקב פרויקטים, אחראית תוכניות עבודה של כל אגפי העיריה מעקב ביצוע וכמנהלת אדמיניסטרטיבית במינהל ההנדסה. כאמור, מאז שנת 2000 היא ניהלה את בית יד לבנים בעיר, הכניסה בו תכנים רבים והפכה אותו למקום מכבד ומכובד עבור המשפחות השכולות וכלל הציבור ברחובות.

התפקיד שאליו מונתה כהן יכלול ניהול ואחריות על מספר מוסדות תרבות ברחובות ובהם המכללה העירונית שבתוכה האולפנים, גמולי השתלמות, שלוחה של האוניברסיטה הפתוחה, המרכז לתקשורת קהילתית, ביה"ס העירוני להורים, הקתדרה העממית, המרכז לאמנות חזותית, בית יד לבנים, בית האמנים, בית הקרמיקה ומרכז התרבות חבצלת.

יוספה חליבה, מנכ"ל החברה העירונית בירכו על המינוי: "שיפרה כהן היא מקצוענית ואשת אשכולות. היא תביא עימה לתפקיד הרבה ניסיון והצלחות מוכחות. אני סמוכה ובטוחה כי יכולותיה יתרמו רבות לשגשוגם של מרכזי התרבות בעיר".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh