יום האישה במרכז מורשת: "לכל אחת יש זכות לחלום"

יום האישה במרכז מורשת: "לכל אחת יש זכות לחלום"

הסופרת איריס אליה הכהן, שספרה "גלבי" עוסק בהיעלמות ילדי תימן, תעביר הרצאה על סיפורה האישי במסגרת יום האישה שייערך במרכז המורשת ליהדות תימן מבית החברה העירונית ב-11.3. הזמרת רותי נבון תשלים את הערב במופע משיריה הנוסטלגיים.

מרכז מורשת יהדות תימן וקהילות ישראל מבית החברה העירונית רחובות יקיים ב-11.3 ערב לכבוד יום האישה ובמרכזו ההרצאה "לכל אחת יש זכות לחלום" של הסופרת, המשוררת והאמנית איריס אליה הכהן. בחלק האמנותי תשיר הזמרת רותי נבון במופע נוסטלגי עם מיטב שיריה, שחלקם כמו "גשם בעיתו" ו"חשמל זורם בכפות ידייך" הפכו לנכס צאן ברזל בתרבות הישראלית.

יום האישה הוא עוד הזדמנות להעצים את הנשים ולהציג בפניהן סיפורי הצלחה, על אף כל הקשיים. כזה הוא סיפרה של אליה הכהן, שמגיל צעיר חלמה להיות סופרת והצליחה. היא כתבה את ספרה הראשון "מכתוב" בשנת 2011, וזכתה בעקבותיו בפרס שרתה חינוך ובפרס רמת גן לספרות עבור ספר הביכורים הטוב ביותר לאותה שנה. בין יתר יצירותיה: הספר "דושינקא נשמה" בשנת 2013, שעליו הייתה מועמדת לפרס ספיר, ובשנת 2014 הוציאה ספר שירים בשם שחרחורת. בשנת 2015 זכתה איריס אליה הכהן בפרס ראש הממשלה ליצירה.

חלק משיריה של אליה הכהן נכנסו לתוכנית הלימודים, וגולת הכותרת של עשייתה הוא הספר "גלבי" העוסק בפרשת ילדי תימן, והפך מיד עם צאתו לרב מכר והיה מועמד לפרס ספיר 2016. הוא אף נבחר לאחד מעשרת הספרים הטובים לשנת 2016 על ידי עיתון "הארץ".

הרצאתה של אליה הכהן תסקור את דרכה מאז היותה ילדה שחלמה להיות סופרת ועד ההצלחה הגדולה עם הספרים שכתבה.  לאחר מכן, תעלה לבמה הזמרת רותי נבון למופע שירים נוסטלגי עם הלהיטים הכי גדולים שעיצבו את עולם המוזיקה הישראלית.

מחיר כרטיס: 70 שקל ליחיד או 130 לזוג. ניתן להזמין כרטיסים לערב זה בטלפון 073-3946150 או באתר האינטרנט של המוזיאון www.bet-moreshet.co.il

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh