מה צריך לדעת לפני הקעקוע הראשון?

מה צריך לדעת לפני הקעקוע הראשון?

קעקועים הם אמנות לכל דבר. מקעקעים מקצועיים ומשתמשים בעור הגוף כמו קנווס חלק ומחוללים פלאים. לכל קעקוע יש משמעות עבור האדם שהחליט לקעקע אותו, ולעיתים קרובות קעקוע אחד הוא רק ראשון בשרשרת של כמה קעקועים. מה כדאי לדעת לפני שמתקעקעים בפעם הראשונה? כמה עצות שימושיות:

חשבו על משמעות הקעקוע

קעקוע יכול להיראות מאד רציני, מהורהר, גותי או עליז וילדותי. יש אנשים שירצו לקעקע גדר דוקרנית סביב הזרוע, ויש כאלה שיעדיפו ציור של פו הדב על העורף. מאד חשוב שתחשבו היטב איזה סוג קעקוע אתם רוצים, מה הוא משדר ומה הוא אומר עליכם. קעקוע מהמם שראיתם על מישהו אחר עלול לא להתאים לסוג האישיות שלכם, ובסופו של דבר אתם תצטערו שהלכתם דווקא עליו. למשל, קעקוע ילדותי לא מתאים לטיפוס גותי, ולהיפך. עליכם גם לקחת בחשבון שקעקוע זה לא משהו זמני, ולא כדאי לקעקע משהו שהוא כרגע מאד לוהט ופופולרי, ובעוד כמה שנים המשמעות שלו תהיה אחרת ואולי פוגענית (כמו סמלים, לוגואים ועוד). עוד דבר שאתם חייבים לחשוב עליו, זה קעקוע של שמות. למרות הפיתוי, אל תקעקעו את השם של בן הזוג שלכם, כי קעקוע זה לנצח ואהבה – למרבה הצער – קצת פחות….

חשבו על מיקום הקעקוע

קעקועים גורמים לגוף להיראות מוצק ויפה יותר, ואם מתאימים את צורת הקעקוע לאיבר, זה בכלל מייצר מראה מושך. אם אתם בעלי מבנה גוף עגלגל, למשל, כדאי לכם לבחור בקעקועי צמיד סביב הזרוע, שמשווים לזרוע מראה צר יותר, ולא קעקועים מוארכים על פני הזרוע. קעקועי ספירלה למשל על הגב התחתון משווים מראה מחוטב יותר ומדמים מותניים צרות יותר. קעקוע עדין על העורף מעניק לנשים מראה מגניב אך עדין ונשי. קעקועים של חצי שרוול מעניקים לגברים מראה שרירי יותר מאחר והם מעניקים אשליה אופטית של כתפיים רחבות יותר.

התאימו את צבעי הקעקוע לסטייל שלכם

אז אחרי שהחלטתם איזה קעקוע אתם רוצים, ואיפה אתם רוצים למקם אותו, אתם צריכים לחשוב על הצבעים שלו. לרוב, קעקועים בצבעים בהירים ועשירים מאפיינים קעקועים בעלי מראה הומוריסטי או ילדותי יותר, כמו קעקוע של טוויטי למשל, או כל דמות מצוירת אחרת. גם קעקועי השרוול המלאים מאופיינים בצבעים חזקים בדרך כלל, אם כי לא בהירים ועליזים. מאד חשוב שמעבר להתלהבות המוצדקת מהקעקוע, תדען אם הצבעים האלה מתאימים לכם, משדרים את הווייב המדויק שלכם ומשתלבים עם הסטייל שלכם.

לכו רק על מקעקע מקצועי

הסעיף האחרון הוא בעצם הכי חשוב: לא משנה איזה קעקוע בחרתם, הכי חשוב שתבחרו בסטודיו קעקועים מקצועי ומסודר. רק במקום מורשה תוכלו להתקעקע בנחת וללא חשש, עם סטריליזציה גבוהה, חומרים איכותיים ועבודה מדויקת. שיהיה לכם קעקוע מוצלח!

גלשו לאתר וצפו בגלריית קעקועים מהממים.

 תמונה: storyblock

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh