חבילות שי לפסח 2018 – מארזי שי שתרצו לקבל בחג הקרוב

חבילות שי לפסח 2018 – מארזי שי שתרצו לקבל בחג הקרוב

יין זו מתנה שכולם אוהבים לקבל ולתת, בין היתר בגלל שכאשר אתה מבין יין למארחים, אתה יודע שתזכה גם ליהנות ממנו. מארזי שי של יין הם לרוב פינוק משודרג של יין ועוד כמה גודיז בפנים.

יין טוב הוא תמיד מתנה שווה ואלגנטית. כשאתה מקבל יין, מיד עולים לך בראש צלילים של מסיבות וצחוקים של אנשים יפים לבושים היטב. זה שילוב של כל מה שאנו רואים בסרטים ובטלוויזיה, יחד עם העובדה שאנו נוהגים להרים כוסית לחיים באירועים חגיגיים, בחגים, בערבי שבת ועוד. יין מתקשר עם חברת אנשים מעניינת, ועם תחושה של נעימות בפה. וכמה שהיין יותר משובח, כך אנו נהנים יותר מהרגע.

חבילות שי – למה רק בחגים?

מאחר ואנו אוהבים לקבל מתנות, וגם להראות את ההערכה שלנו לאנשים החביבים עלינו באמצעות מתנות – למה לחכות לחג או לאירוע מיוחד? חבילות שי הכוללות בקבוק אחד לפחות של יין ועוד צ'ופרים מפנקים כמו כוסות יין, שמן זית, ריבות, שוקולדים, ערכת שתיית יין מפוארת ועוד – מהווים מתנה מושלמת גם כך סתם באמצע החיים, כשרוצים להראות למישהו שאנו אוהבים אותו, ועל הדרך ליהנות מין טוב.

שתיית יין הוכחה זה מכבר כבריאה מאד

בשנות השבעים שודרה בטלוויזיה האמריקאית תוכנית תחקירים מכובדת, שבדקה משהו שעד אז לא ידעו על קיומו: הקשר בין יינות ובין בריאות משופרת. התברר שהצרפתים, למרות נטייתם לאכול אוכל שמן מאד והרבה בשר, נהנים מבריאות טובה יותר מהאמריקאים, בזכות מנהגם ללגום כוסית יין אדום בכל ערב. היין, כך הוכח, מוריד את הכולסטרול, משמש כנוגד חימצון טבעי ועוזר לפתוח את העורקים – מה שמפחית מקרים של התקפי לב ועוד. מאז, ההרגל ללגום כוסית יין אדום או לבן השתרשה בבתים רבים, בכל העולם, צריכת היין עלתה פלאים, ולהביא יין כמתנה הפך למתנה ראויה מאד.

מארזי שי – גם לחברים

בחגים נהוג לפנק את העובדים ואת הלקוחות המובחרים במארזי שי מהודרים, שמכילים לרוב בקבוק יין אחד או יותר, עם ממתקים, מעדנים או כלים יוקרתיים (או גם וגם וגם). למה בעצם, לפנק רק את העובדים או את הלקוחות? בטוח שגם החברים שלכם, ההורים שלכם ושאר קרובי המשפחה שאיתם תיפגשו בחג ישמחו לקבל חבילת פינוק כייפית שכוללת את כל הדברים הטובים, וגם הבריאים, בחיים שלנו. אז בפעם הבאה שאתם מתלבטים מה לקנות למארחים או לאנשים שבא לכם לפנק ושוברים את הראש על עוד איזה סט מצעים – לכו על האופציה הפשוטה והאלגנטית, שכולם אוהבים לקבל ותמיד יש בה שימוש. אל תנסו להיות מקוריים בכח, כי בסוף תיתקעו עם מתנה משונה שאף אחד לא יודע מה לעשות אתה, כמו איזה פסל לא ברור שאף אחד לא יודע איפה להניח. נכון, אנשים רבים מביאים חבילות שי. אז מה? יש סיבה לפופולריות של זה. זה טעים, זה שימושי, וזה תמיד כיף לקבל.

גלשו לאתר וצפו בקטלוג חבילות שי 2018 של יקבי בנימינה.

תמונה: storyblocks

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh