קרטונים לאריזה – כל מה שחשוב לדעת לפני שבוחרים

קרטונים לאריזה – כל מה שחשוב לדעת לפני שבוחרים

לא רק כשעוברים דירה – אריזות הם כל מה שאתה צריך במשך היום בעבודה, במסעדה, בזמן אירוח וכשאתה מתכנן חופשה בחו"ל. חושבים שאתם יודעים הכל על קרטונים – צאו מהריבוע שלכם!

מתי אנו זקוקים לקרטונים? בכל פעם שאנו זקוקים למעטפת, עם או בלי לוגו, לאריזה, לקופסא או למעטפה החל מגודל מסוים. בין אם אנו זקוקים לקרטונים לאריזת משלוחים, בין אם אנו זקוקים לקרטונים לצורך מעבר דירה: לקרטונים יש אינספור שימושים, ששווה להכיר.

קרטונים לצורך משלוחים קטנים אישיים

מעוניינים להפתיע מישהו במתנה קטנה, סתם ככה באמצע החיים, כדי להביע הערכה אישית, עסקית או כדי להגיד משהו? באתר קרטונים תוכלו לא רק לעצב לכם קרטון בצבע שמתחשק לכם ועם הלוגו שלכם, אלא גם במירקם שמתחשק לכם ואפילו בצורה שמתחשק לכם. אם יש לכם עסק כמו מאפייה למשל, אתם יכולים להזמין קרטונים לאריזת משלוחים קטנים בצורה מיוחדת עם הצבעים והלוגו שלכם, ולשלוח לכל הלקוחות שלכם עוגה בהפתעה. אם יש לכם מסעדה למשל, אתם יכולים להזמין קרטונים לצורך טייק אווי של לקוחות, בצורות שמתאימות בדיוק לכם. למשל קרטון קטן לרטבים, קרטון שמיועד לאריזות שאריות ועוד.

קרטונים למעבר דירה

נגמרה התקופה שהייתם צריכים לאסוף קרטונים ישנים בשביל מעבר הדירה, שגם התפרקו בדרך וגרמו לכם לאובדן ושבר של רכוש. בטלפון אחד אתם מזמינים את כל מלאי הקרטונים הדרוש לכם, כולל צורות ייעודיות. למשל, אם אתם צריכים קרטון למקרר, קרטון למסך המחשב או הטלוויזיה עם ציפוי כפול – ועוד. עליכם להבין, שאתם עומדים לשנע את הרכוש היקר ביותר שלכם, וזה בהחלט לא הזמן לחסוך על אריזה. בשביל עוד כמה שקלים אתם מונעים הפסד של עשרות אלפי שקלים.

 אריזות לחיי היום יום

קרטונים לא מיועדים רק לאירועים גדולים כמו מעבר דירה או כמהלך עסקי. באתר קרטונים תמצאו פתרונות לחיי היום יום, שנותנים מענה מצוין בעצם היותם בסופו של דבר כלים חד פעמיים.

למשל, אריזות לאנצ' בוקס: אותן קופסאות אוכל שאנו רואים תמיד בסדרות האמריקאיות, שהילדים לא יוצאים לבית הספר בלעדיהן. לאימהות הישראליות הסטריליות אין סבלנות לנקות בכל יום את הקופסא, אז הנה פתרון מדליק וצבעוני: קופסת אוכל מהממת ומפוארת וחד פעמית! אפשר להשתמש – ולזרוק. יש אמהות שמשתמשות באריזות האלה רק למקרים של טיול שנתי למשל, ויש כאלה שמשתמשות באריזות האלה על בסיס יומי וקבוע. האריזות האלה באות במגוון גדלים וצבעים, ואפשר להשתמש בהן גם כדי להפתיע ילדים בסיומה של מסיבת יומולדת (להכניס בפנים את הממתקים), וגם באירוע כמו מסיבת חג שנחגגת בכיתה.

אריזות למתנות

עוד סעיף מדליק למדי הוא קרטונים למתנות. פה ניתן למצוא אריזות מהודרות למדי של קופסאות ליין, אריזות לקלפים, אריזות למצות (בפסח כמובן) ועוד. מה שבאמת מדליק ברעיון של אריזה מהודרת מקרטון, זה שאנחנו יכולים לרכוש מתנה לא יקרה, ובאמצעות האריזה (שנראית מאד מרשימה ויוקרתית) לשוות לכל המתנה שלנו נראות יקרה ואלגנטית מאד.

גלשו לאתר וצפו במבחר הגדול של קרטונים לאריזה מבית פרי חשיבה.

תמונה: storyblocks

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh