תכינו את הנשנושים: זאת השנה של הטלוויזיה

תכינו את הנשנושים: זאת השנה של הטלוויזיה

מי שהספיד את המסך הקטן כנראה לא צפה את כל האירועים שעומדים לנחות בסלון שלנו לאורך 2018. החל ממבול סדרות חדשות ומעניינות, דרך המונדיאל ברוסיה ועד הבחירות לרשויות המקומיות – הנה כל מה שאתם עומדים לראות בשנה הקרובה

הרבה שינויים עברו על ענף התקשורת בשנים האחרונות ובעיקר מאז חדירת האינטרנט לחיינו, אך כמעט אף אחד לא חזה את יכולת ההישרדות המרשימה של הטלוויזיה. המסך הקטן איבד למשך כמה חודשים את מקומו לטובת אתרי האינטרנט, אולם מהר מאוד הצליחו היוצרים להשיב מלחמה. נכון להיום, טלוויזיה בסלון היא עדיין מדורת השבט והמכשיר החשמלי היחיד שאליו כל בני המשפחה מרותקים בעת ובעונה אחת.

זה בכלל לא משנה אם אתם רגילים לצפות בערוצים הרגילים, בתכנים מהאינטרנט או באירועים ספורטיביים בלבד – כי הטלוויזיה כאן כדי להישאר. כל שנותר לנו לעשות הוא להתכונן לקראת 2018 ולבדוק איזה אירועים צפויים ללוות אותנו.

חובבי סדרות? זו השנה שלכם

ישראלים מציבים רף גבוה בכל הנוגע לסדרות טלוויזיה ואין פלא שחברות ענק כמו נטפליקס זוכות כאן להצלחה. בשנת 2018 צפויות גם אמזון פריים, הולו וחברות זרות אחרות להצטרף לחגיגה, מה גם שהפיצול בערוץ 2 הביא איתו המון יצירות מקומיות איכותיות. קשת, רשת וערוץ 10 מעלות תכנים מקוריים ו-2018 היא השנה לחובבי הסדרות.

בתוך כך, התחרות על ליבו של הצרכן הישראלי גורמת לחברות הטלוויזיה יס, הוט, סלקום ופרטנר להשקיע משאבים ברכישת סדרות ומי שיש לו טלוויזיה איכותית בסלון הוא הראשון ליהנות מזה. בקיצור, הסדרות ימשיכו לזרום אלינו בקצב מטורף וזה הרגע להכין את הנשנושים ולכבות את האור.

שחקני הכדורגל הטובים בעולם מול ראש העיר הבא שלכם

אי אפשר לדבר על אירועים טלוויזיוניים גדולים שייערכו בשנת 2018 בלי להזכיר את המונדיאל ברוסיה. שריקת הפתיחה בתאריך 8 ביוני תוציא לדרך את שחקני הכדורגל הכי טובים בעולם, ועד ה-8 ביולי נעקוב אחרי כל צעד שלהם כדי לראות מי יזכה בגביע הנכסף. בנוסף, מעניין יהיה לבדוק כיצד תארח רוסיה את האירוע המאסיבי הזה ואיזה נבחרות יפתיעו אותנו עד קו הגמר.

מן העבר השני, לא רבים זוכרים את זה אך בין החודשים אוקטובר ונובמבר 2018 ייערכו הבחירות לרשויות המקומיות בישראל. זה אירוע מעניין ברמה האישית והלאומית וסביר להניח שיהיו משרדי חדשות מיוחדים שילוו אותו מהבוקר ועד הערב. אפשר לנצל את ההזדמנות על מנת להסביר לילדים על חשיבותה של הדמוקרטיה, לעקוב אחר הסקרים השונים ולגלות לפני כולם מי יהיה ראש העיר הבא.

לסיכום, שנת 2018 מדגישה שוב את החשיבות של טלוויזיה עבור הרגלי הבידור והפנאי. יש המון אירועים שכדאי להיערך אליהם לקראת השנה הקרובה ורצוי לעשות את זה באמצעות מסך איכותי.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh