מתאבק רחובותי זכה בגרנד פרי בדנמרק

מתאבק רחובותי זכה בגרנד פרי בדנמרק

גאווה מקומית: איליה צריוק ממועדון ההיאבקות של רחובות זכה במקום הראשון בגרנד פרי בדנמרק!

המתאבק בסגנון יווני רומי שמתאמן במועדון ההיאבקות של החברה העירונית רחובות רשם הישג מרשים אחרי ניצחונות על ארבעה יריבים. בחודש אפריל ייצא לטורניר נוסף ולאליפות העולם ברוסיה. רחמים מלול, ראש העיר: "מדובר בהישג יוצא מן הכלל שהגיע כתוצאה מעבודה קשה בענף ההיאבקות בעיר".

הישג אדיר למתאבק איליה צריוק ממועדון ההיאבקות של אגף הספורט בחברה העירונית רחובות: זכה במקום הראשון באליפות דנמרק הפתוחה לבוגרים במשקל 57 ק"ג בסגנון יווני-רומי. מדובר בהישג משמעותי למועדון ההיאבקות, לעיריית רחובות ולאיגוד ההיאבקות בישראל.

צריוק בן ה-24 עבר את כל המסלול למקום הראשון: בקרב הראשון הוא ניצח מתמודד הונגרי שסיים שלישי באליפות העולם האחרונה. לאחר מכן גבר על מתמודד קרואטי, ובקרב השלישי הביס מתמודד משוויץ. בגמר חיכה לו אמריקני, שגם אותו הצליח להכניע, וזכה במקום הראשון.

מדובר בטורניר גרנד פרי, אחד מחמישה שנערכים כל שנה, ומתחרים בו עשרות מתמודדים מרחבי העולם. הניצחונות של צריוק חשובים, בין היתר משום שהם נותנים ניקוד לקראת מטרת העל של המתאבק – האולימפיאדה. בתחילת אפריל ייצא צריוק לעוד גרנד פרי, הפעם באסטוניה, ובסוף אפריל יתמודד באליפות אירופה שתתקיים ברוסיה.

רחמים מלול, ראש העיר: "העיר רחובות גאה בהישג המרשים של איליה צריוק. מדובר בהישג יוצא מן הכלל שמגיע כתוצאה מעבודה קשה בענף ההיאבקות בעיר".

המאמן אריאל צימקינד: "צריוק מתאמן במועדון ברחובות מאז גיל 9. אני חייב לציין את עיריית רחובות שנותנת לנו תמיכה ומאפשרת תנאים נוחים להתאמן. ההישג שלו בטורניר כזה חזק משמעותי לכל ענף ההיאבקות בישראל".

איציק עובדיה, מנהל אגף הספורט וסמנכ"ל החברה העירונית הביע סיפוק מההישג: "ההצלחה של צריוק היא עוד עדות להשקעה של רחובות בספורטאים שלה. נמשיך לתת לכל נער וילד החולם להצליח את הכלים המתאימים לכך".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh