איך בוחרים צלם לבת מצווה?

איך בוחרים צלם לבת מצווה?

הפקת אירוע יוקרתי ונוצץ כמו בת מצווה מתחילה חודשים מראש, אם בעבר רבים חגגו את המסיבה בבית או באולם אירועים קטן, הרי כיום זו הפקה מקצועית לכל דבר. כדי להפיק אירוע מוצלח, מרגש ובלתי נשכח, יש לקבל החלטות חשובות כמו מיקום, עיצוב אולם האירועים, בעלי מקצוע כמו צלם ותקליטן, אטרקציות מדליקות, קייטרינג וכמובן אין לשכוח מתנות ומזכרות לאורחים.

אחת ההחלטות החשובות ביותר להפקת חגיגת בת מצווה מקורית וייחודית הא כמובן בחירה נכונה של צלם אירועים, מומלץ להזמין את השירות מצלם מקצועי המתמחה בין השאר גם בהפקת בוק ומצגת לבת מצווה.

צילום אמנותי ומקורי של אירועי בת מצווה

צלם אירועים המתמחה בצילום חגיגות בת מצווה נדרש כיום למיומנות גבוהה בשלל תחומים, מעבר לצילום מקצועי באירוע עצמו. למעשה, עוד לפני מועד החגיגה נהוג להכין מצגת מקורית עם תמונות מחיי הילדה ובשילוב סרטונים, אנימציות, ברכות מבני המשפחה והחברות ומוסיקה, אפשר להפיק גם קליפ בת מצווה וליהנות מסרטון מרגש אותו מקרינים במהלך האירוע.

כמו כן, כדאי להפתיע את כלת השמחה עם בוק בת מצווה מרגש ומקורי, בסטודיו של צלם האירועים מציעים הפקה מקצועית וייחודית, את הצילומים ניתן לערוך בסטודיו המאובזר או בחוץ, לדוגמה בחיק הטבע. חשוב להדגיש כי בוק בת מצווה נחשב כיום לחלק בלתי נפרד מהפקת האירוע עצמו, זו מתנה מרגשת לילדה ומזכרת מלהיבה לכל החיים, עבורה ועבור בני משפחתה.

לכן, בעת בחירת צלם בת מצווה כדאי לוודא כי יש לו סטודיו וכי הוא מתמחה בצילום אירועים ובהפקת מצגות, קליפים ובוק. חשוב לקרוא אודות הצלם, לבקר בסטודיו כדי להתרשם מהמקום, מהציוד ומהשירות של הצוות, ואין לוותר על מכתבי המלצה. מומלץ לעיין גם בגלריית התמונות כדי להתרשם ממקצועיות הצלם ומניסיונו בתחום.

מסיבה בלתי נשכחת

כהורים לילדה החוגגת 12 אביבים לבטח אתם מעוניינים להפיק אירוע מושקע, נוצץ ובלתי נשכח. כדי ליהנות ממזכרת מהאירוע חשוב לשכור את שירותיו של צלם אירועים המתמחה בצילום מקצועי ומרגש של אירועי בת מצווה. ניתן לבחור חבילה הכוללת צילומי וידאו וסטילס, צוות מקצועי ובעל תודעת שירות גבוהה מגיע ביום האירוע לצילום, ולאחר מספר ימים ניתן לקבל סרט מושקע וערוך במקצועית, אלבום תמונות מהודר, ובהתאם לצורך ולחבילה גם תמונות מוגדלות. קיימת אפשרות להדפיס תמונה גם על קנבס.

כדי להוזיל עלויות וליהנות מפתרון מקצועי ומשירות אדיב, מומלץ לפנות לסטודיו המציע תחת קורת גג אחת צילומי וידאו וסטילס לאירועים, צילומי בוק בת מצווה, הפקת קליפים ומצגות.

הפקת בוק בת מצווה בסטודיו מקצועי

לאחר שמסכמים עם הצלם את תנאי התשלום וחבילת הצילום, כעת ניתן לתאם מועד לצילומי הבוק. חשוב לבחור נושא מרכזי כדי ליצוק תוכן מקורי לתמונות. אפשר לצלם את הילדה בסטודיו, היא מרגישה כמו דוגמנית ליום אחד וזוכה לצוות מיומן ומסביר פנים המלווה אותה ביום מרגש זה. כדאי להביא מהבית בגדים יפים ואביזרים שונים, יש גם מבחר אביזרים בסטודיו. הצוות של הסטודיו דואג לאיפור מקצועי, לתאורה מחמיאה, לרקעים מעניינים ולצילום אמנותי, התמונות הטובות ביותר עוברות ליטוש מקצועי בתוכנות גרפיקה, ולאחר מכן מדפיסים אותן באיכות גבוהה.

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh