מחר זה קורה: חגיגת ענק לפורים בגן המייסדים

מחר זה קורה: חגיגת ענק לפורים בגן המייסדים

רחובות לובשת חג פורים באווירה מהאגדות ורייב פורים אלקטרוני לנוער.

העיר רחובות לובשת חג לקראת החגיגה הגדולה בגן המייסדים שיהפוך מחר (חמישי) למרכז החגיגות העירוניות עם שלל הפתעות באווירה פורמית שמחה במיוחד. החל מהשעה 10:00 בבוקר הוא יהפוך לממלכה מהאגדות ובערב תחל המסיבה הגדולה עם השמות הגדולים בסצנת המוזיקה האלקטרונית.

היכונו לחגיגה הגדולה שתתקיים מחר בגן המייסדים לאורך כל היום: בעירייה הכינו שלל הפתעות ומופעים ושילבו בין המציאות לעולם האגדות, ויציגו חגיגת פורים מותאמת לכל גיל. הכניסה לכל האירועים ללא עלות וכל מה שצריך זה להצטייד במצב רוח טוב, חיוך גדול וגם בתחפושת מלהיבה למקרה שתיתפסו בעין המצלמה.

אז מה בתוכנית? מתחילים. החל משעה 10:00 בבוקר ועד 15:00 תיהנו מחגיגה מהאגדות בגן המייסדים שיהפוך ל"ממלכה קסומה" שבה תוכלו לפגוש את כל הדמויות המוכרות מאגדות הילדים, לשמוע שירים של להקות הנוער המקומיות וילדי בימת הנוער עם שירי המחזמר "מושלמת". וזה עוד לא הכל: מופעים מרהיבים עם אקרובטים מדהימים ומרגשים במסגרת מופע "קרקס המלך". בגן תוצב "טירת המבוך" שבה תוכלו לצאת להרפתקאות קסומות ברחבי "ממלכת רחובות". הקטנים יותר יוכלו להתפנק במתחם ג'ימבורי ענק ומגוון, וגם למכורים למסכים הוקם מתחם מולטימדיה נרחב שבו תרגישו בבית.

אחרי שהדמויות מהאגדה יפנו את הבמה, בשעה 20:00 יחל "רייב פורים לנוער" המסורתי ובו יתקלטו השמות החמים בסצנת המוזיקה האלקטרונית: די.ג'יי איילון מתנה, ההרכב ויני ויצ'י ומיסטר בלאק, יקפיצו את גן המייסדים במשך שלוש שעות ויבהירו לכולם: רחובות שמחה וצהלה. הכניסה חופשית.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh