בשורה להורי רחובות בפסח: "בית הספר של החגים"

בשורה להורי רחובות בפסח: "בית הספר של החגים"

בהמשך להחלטת משרד החינוך על קיצור ימי החופשה בבתי הספר היסודיים, תפעיל החברה העירונית בכל בתי הספר בעיר את "בית הספר של החגים" לתלמידי כיתות א'-ג', בין התאריכים 22-28.3.18.

רחמים מלול, ראש העיר: "עיריית רחובות והחברה העירונית מגישות את השירות הזה להורים, למרות כל הקשיים וההתראה הקצרה. לנגד עינינו עמד הצורך לתת מענה הולם לתושבים, אשר ביקשו שנקיים את הפרויקט כבר בחג הזה".

התכנים שיועברו לילדים יכללו את חג הפסח, סיפורת, מוזיקה, ופעילות העשרה.

החברה העירונית רחובות תפעיל במהלך חג הפסח את בית הספר של החגים "ניצני אביב" שיעמוד לרשות הורי תלמידי כיתות א' עד ג' במשך חמישה ימים, בכל בתי הספר היסודיים בעיר, לרבות בתי הספר "יבניאלי" ו"הדרים" אשר בשגרה מופעלים על ידי רשת חוויות. בית הספר של החגים יופעל השנה לאחר החלטה של משרד החינוך לקצר את החופשות על מנת להקל על ההורים. הוא יפעל בין התאריכים 22 עד 28 במרס (בימים חמישי עד רביעי, לא כולל יום שישי) בין השעות 07:30 עד 13:00.

העלות היא 30 שקלים ליום, וסך הכל 150 שקלים לכל התכנית. 

הפעילויות ייערכו בתוך בתי הספר, באמצעות 2 אנשי צוות בכל כיתה, ויחשפו את התלמידים להיבטים חינוכיים הקשורים לחג הפסח באופן יצירתי ומהנה. התלמידים יעסקו בתכנים ערכיים, טיפוח כישרונות ויכולות בתחומי ההעשרה סביב יצירות ספרותיות ומוזיקליות הרלוונטיות לחג. כמו כן, ישולבו בכל יום תכניות העשרה נרכשות. באשר להזנה, עפ"י החלטת הנהגת ההורים יש לשלוח את הילדים עם ארוחות בוקר בהתאם לכללי האלרגיה הנהוגים בבתי הספר.

רחמים מלול, ראש העיר: "אני שמח להכריז כי עיריית רחובות והחברה העירונית מגישות את השירות הזה להורים, למרות כל הקשיים וההתראה הקצרה. לנגד עינינו עמד הצורך לתת מענה הולם לתושבים, אשר ביקשו שנקיים את הפרויקט כבר בחג הזה. חשוב לנו לסייע בשיגרת יומם ועבודתם גם במהלך חופשות בתי הספר".

סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך זוהר בלום: "אני מברך על פתיחת בית הספר של פסח בכל בתי הספר בעיר. לאור המצב בחלק מהרשויות אשר הכריזו כי לא יישמו את התוכנית בחג הקרוב, הדבר אינו מובן מאליו, ואנו שמחים שהצלחנו באמצעות החברה העירונית לגרום לכך לקרות".

דורון מילברג, מנכ"ל עיריית רחובות: "חרף הקשיים, הצלחנו במשימה של פתיחת בתי הספר של החגים על ידי החברה העירונית, אשר ממשיכה לתת שירות איכותי ומקצועי לתושבי העיר. החברה פועלת עדיין לגיוס כוח אדם נוסף לתכנית כדי לאפשר פתיחה של כיתות נוספות ככל שניתן".

ההרשמה לבית הספר של החגים תיפתח באתר החברה העירונית ותימשך עד ה-15.3. לא תתאפשר הרשמה מעבר לתאריך זה. ילדי צהרוני "ניצנים" (לרבות כיתות ג'), אשר שילמו מראש על 14 ימים ארוכים, רשומים באופן אוטומטי לבית הספר של החגים ואינם נדרשים לבצע רישום או תשלום לתכנית. באשר להחזר הכספי לו הם זכאים בגין הסבסוד של משרד החינוך –תקציב זה יוחזר לילדי הצהרונים באמצעות שעה נוספת בצהרון ב-5 ימי הפעילות (17:00-16:00) ובפעילויות נוספות אשר יוחלט עליהם בתיאום עם הנהגת ההורים.

תלמידי צהרון ניצנים ימשיכו את יום הפעילות עם סיום בית הספר של החגים בשעה 13:00 ועד לשעה 17:00, יפעלו על פי תוכנית העשרה מותאמת ותוגש להם ארוחת צהריים חמה. הורה שילדיו אינם רשומים בשיגרה לצהרון ויבקש לרשום אותם לצהרון משעה 13:00 עד 17:00 יישלם על כך 44 שקלים ליום, וסך הכל 220 שקלים. הרישום על בסיס מקום פנוי.

הורים שילדיהם רשומים בשגרה לצהרוני בתי הספר של החברה העירונית ולא ירצו להשתתף בבית הספר של החגים יקבלו החזר של 36 שקלים ליום, וסך הכל 180 שקלים עבור חמישה ימים. כדי לקבל את ההחזר, עליהם להודיע על כך מראש למשרדי הצהרונים בדוא"ל zaharonim@ironitr.co.il עד לתאריך ה-8.3.18. הורה שיודיע לאחר תאריך זה לא יהיה זכאי להחזר כספי.

פרטים נוספים והרשמה באתר החברה העירונית רחובות www.ironit-rehovot.co.il

או בטל. 08-6320415, 08-6683890

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh