מנהלת מינהלת ההתחדשות עירונית בקרית משה: אור גולדפרב

מנהלת מינהלת ההתחדשות עירונית בקרית משה: אור גולדפרב

וועדה בראשות ראש העיר, רחמים מלול בחרה בגולדפרב, מתוך עשרות מועמדים שעמדו בתנאי הסף של המכרז.

ראש העיר, רחמים מלול: "למינהלת ההתחדשות העירונית בקרית משה יש תפקיד משמעותי בהמשך פיתוחה של העיר רחובות. הפרויקט מהווה מודל ארצי להתחדשות עירונית. אני בטוח כי השכלתה וניסיונה העשיר של דר' גולדפרב בניהול ובהובלת תהליכים מורכבים- יביאו להשגת יעדיה של המינהלת החדשה".

בעיריית רחובות החליטו להקים את מינהלת ההתחדשות העירונית בקרית משה על מנת למקד את הטיפול בפרויקט ההתחדשות העירונית בשכונה ולקדם אותו במהירות ככל שניתן לרווחת תושביה.

בימים אלה הגיע לסיומו מכרז לתפקיד מנהל מינהלת ההתחדשות העירונית בקרית משה, עם בחירתה של דר' אור גולדפרב לתפקיד. בראש הוועדה שבחרה בה עמד ראש העיר, רחמים מלול, וחברים בה גם מנכ"ל העירייה, דורון מילברג, סמנכ"ל משאבי אנוש, גלית אנגל, רמי מדהלה, יו"ר וועד העובדים ועינת גנון מנהלת אגף התחדשות עירונית במשרד השיכון.

אור גולדפרב הינה דר' לכלכלה מהאוניברסיטה העברית, הפקולטה לחקלאות, והינה בוגרת תואר ראשון במתמטיקה ובכלכלה באוניברסיטת תל אביב, ותואר שני בכלכלה בפקולטה לחקלאות.

בשש השנים האחרונות היא כהנה כסמנכ"לית כלכלה וטכנולוגיה במשרד להגנת הסביבה, שם הקימה וניהלה את יחידת הכלכלה והטכנולוגיה, הובילה פרויקטים כלכליים רחבי היקף וקידמה שיתופי פעולה בין גורמים שונים במגזר הציבורי והפרטי.   לפני כן שימשה ככלכלנית הראשית במינהל הדלק במשרד התשתיות, שם ניהלה צוות של רואי חשבון ויועצים.

לגולדפרב נסיון של כ- 18 שנים בניהול, בהובלת פרויקטים כלכליים ובתהליכים מורכבים תוך עבודה מול משרדי ממשלה, הסקטור המוניציפלי והסקטור הפרטי.

אור גולדפרב הודתה על האמון שנתנו בה וציינה כי תפעל לקידום התוכניות בקרית משה ולמימוש החזון החברתי להפיכת השכונה לרובע חדש ומשמעותי בעיר רחובות, ולשיפור איכות החיים של תושביה.

ראש העיר, רחמים מלול: "למינהלת ההתחדשות העירונית ברחובות יש תפקיד משמעותי בהמשך פיתוחה של העיר רחובות. הפרויקט בקרית משה מהווה מודל ארצי להתחדשות עירונית. אני בטוח כי השכלתה וניסיונה העשיר של דר' גולפרב בניהול ובהובלת תהליכים מורכבים- יביאו להשגת יעדיה של המינהלת החדשה".

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh