"מצעד הפרוטות" של איל"ן נפתח אתמול

"מצעד הפרוטות" של איל"ן נפתח אתמול

יוצאים לדרך! "מצעד הפרוטות" של איל"ן ברחובות נפתח אתמול בלשכת ראש העיר, רחמים מלול.

"מצעד הפרוטות" הארצי של איל"ן יוצא לדרך, במסגרתו ילדי בתי הספר בעיר ייצאו עם פנקסי התרמה ויעברו בין בתי התושבים. ראש העיר, רחמים מלול, פתח את 'מצעד הפרוטות' של איל"ן במפגש עם ראשי הארגון שובלי שמואל, טדסקי לידיה ורחל צ'ליק.

ביום שלישי, 13.3.18, יתקיים "מצעד הפרוטות" הארצי של איל"ן – איגוד ישראלי לילדים נפגעים. ילדי בתי הספר יצאו עם פנקסי התרמה להתרים את התושבים.

ראשי הארגון נפגשו ביום ראשון (4.3) עם ראש העיר, רחמים מלול, וספרו על הסיוע לילדים ברחובות והסביבה ועל הצורך ברכישת ציוד יקר ערך לטובת ילדים נכים. עוד ספרו כי כל פעילות הסיוע הכלכלית והפעילויות של איל"ן נאמדים במאות אלפי שקלים בשנה, לצד ההכנסות היחידות של הארגון מתרומות במסגרת 'מצעד הפרוטות' והן מתורמים נוספים.

רחמים מלול: "פעילות הסניף ברחובות למען ילדים נכים ראויה להערכה. אני קורא לתושבים לפתוח את הדלת והלב ביום ההתרמה ולתמוך בילדים ובמתנדבים".

במסגרת מצעד הפרוטות ייצאו תלמידי בתי הספר למבצע התרמות בקרב תושבי העיר. כל הכספים שיאספו, הנם קודש לעזרה לאוכלוסיית הנכים. סניף איל"ן מטפל באוכלוסיית הנכים הלוקים בפוליו, שיתוק מוחין, ניוון שרירים, טרשת נפוצה ועוד.

תרומות יתקבלו באמצעות בנק דיסקונט רחובות סניף מספר 045, מספר חשבון: 24244.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh