עם חלוף הזמן: משמעות החיים מול ההכרה בקץ הקיום

עם חלוף הזמן: משמעות החיים מול ההכרה בקץ הקיום

החברה העירונית רחובות מזמינה אתכם לתערוכה חדשה אשר תוצג בגלריה העירונית בבית דונדיקוב. שאלת הזמן מעסיקה את בני האדם ביודעם שלא לנצח יישארו בעולם הזה. התערוכה "עם חלוף הזמן" תציג את משמעות החיים מול ההכרה בקץ הקיום, אבל גם תספק גם כמה מסרים אופטימיים.

להקת משינה שרה בשירה "העמותה לחקר התמותה" כי עוד לא נולד מי שיעצור את הזמן. בגלריה העירונית לאמנות בבית דונדיקוב, ידונו בשאלת הזמן בתערוכה "עם חלוף הזמן" שתושק ב-23.3 בשעה 11:00 אמצעות ציור, צילום, פיסול ווידאו. התערוכה תינעל ב-27.4 בשעה 11:00. אוצרת: אורה קראוס.

"עם חלוף הזמן" תארח את יצירותיהם של דן בירנבוים, ברכה גיא, קרן דולין, ליהי חן, טובה לוטן, דבי מורג, חוה ראוכר ומיכל רובנס. התערוכה מתייחסת למתחים הנובעים משליטתו הבלתי מעורערת של הזמן – לבין המתח שבין יופי והתכלות והצורך לעסוק במשמעות החיים לנוכח תהליכי ההזדקנות וההכרה בקץ הקיום.

כל אחד מהאמנים עוסק בדרכו בזמן החולף מבחינה חזותית. בחלק מהעבודות הזקנה והמוות סמויים, מבעבעים בפנים בשקט, נושאים מסר לעתים חמקמק ובלתי ניתן לפירוש חד-משמעי. בחלק אחר של העבודות ניכר עיסוק ישיר יותר בהתפוררות, בכליה ובמוות, לעתים מתוך עמדה מאופקת של קבלה והשלמה. ולא, לא הכל שחור: בעבודות תמצאו גם מסרים אופטימיים ופסימיים הנשזרים לסירוגין.

בית דונדיקוב, רחוב יעקב 32 רחובות. שעות פתיחה: א'-ה', 13:00-9:00, ימי א', ג' 18:00-16:00, יום ו' 12:00-9:00. התערוכה אינה פתוחה לציבור בחגים ובחול המועד.

פרטים נוספים בטלפון 08-9390390.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh