כיצד תראי במיטבך בגיל השלישי

כיצד תראי במיטבך בגיל השלישי

טיפולים קוסמטיים לגיל 60+

עם עלייה בתוחלת החיים וההתפתחות הטכנולוגית גיל 60 הוא רק אמצע החיים ואין שום סיבה שלא להראות במיטבנו, אנו פנויים יותר ויכולים להשקיע יותר בעצמנו, זה הרגע בו משתחררים ממעמסות החיים ומתחילים לחיות.

ד"ר להבית אקרמן , מומחית לרפואת עור, ריכזה עבורנו את הטיפולים האידיאלים לגיל השלישי:

  1. בוטוקס

בגיל 60 פלוס העור כבר מאבד מהאלסטיות שלו והופך לדק יותר ולכן קמטי ההבעה הופכים למשמעותיים יותר ולרוב רואים אותם בעור גם ללא תנועת השרירים. בדרך כלל בגיל הזה כבר יש אובדן נפח והופעה של קמטים סטטיים ולרוב יש נשים רבות הרואות צורך ביותר מבוטוקס וניתן לשקול שילוב של טיפול בחומצה היאלורונית בנוסף לבוטוקס על מנת לשוות לפנים את המראה הצעיר.

בגיל הזה צריך כבר לקחת בחשבון שלא ניתן (וגם לא בטוח שרצוי) להיפטר לחלוטין מכל הקמטים (לא נורא אם הפנים לא נראים כמו קרש – יש הגיון בכך שהעור יראה הרמוני וטבעי). תדירות ההזרקה הינה בין 4-6 חודשים. יש לציין כי בטיפול בוטוקס מתחילים לראות תוצאות כבר בטיפול הראשון.

מחיר הטיפול לאזור – 800 ₪.

  1. שיטת טיקסל

מדובר במערכת תרמית רב- נקודתית חדשה להצערת העור בפטנט טכנולוגי של חברת navoxel. המערכת פועלת בטכנולוגייתTMA  המבוססת על חום טבעי ללא קרינה. הטיפול מופחת כאב ללא אלחוש וזמן

ההחלמה מהיר. השיטה הינה באישור משרד הבריאות וניתן לטפל בה במגוון רחב של אזורים בגוף החל מעפעפים, צוואר, מחשוף וכאלה בגב. כמו כן, הטיפול אינו פולשני .

שיטה חדשנית זו הינה פיתוח ישראלי אולם נחשבת להיט בעולם כולו, מאפשרת לטפל ביעילות ובדייקנות בבעיות שונות במקרים שקודם נדרשנו לטיפול הרבה יותר מסובך ואינה מלווה בתופעות לוואי. הרעיון הענק מאחורי השיטה הוא לקחת אנרגיית חום שפועל במהירות עצומה- כך שזה מתחת לסף הכאב. בגלל שלא מדובר בלייזר אלא באנרגיה חשמלית- הטיפול לא כרוך בהחלמה ובתופעות לוואי.

מחיר טיפול לאזור – 1,200 ₪.

  1. טיפול תרמי

השיטה נעשית על ידי טכנולוגיה שמהווה את הדור הבא בטיפולי גלי רדיו (RF Radio frequency -) בשירות האסתטיקה הרפואית. במהלך השנים העור מזדקן ועובר שינויים, סיבי הקולגן והאלסטין המהווים את אבני היסוד של העור נחלשים והדבר גורם למראה עור יבש, מחוספס, חסר אלסטיות ומקומט. הדבר יוצר במקומות שונים בגוף עודפי עור לא רצויים.

בעזרת המכשיר "THERMI TIGHT במהלך הטיפול מוחדרת אלקטרודה דקה המעבירה אנרגיית חום לאזור המטופל עד להגעה לטמפרטורה הנקבעת מראש. אנרגית החום המבוקרת גורמת לגירוי התאים ברקמה לייצר "אבני יסוד" חדשות וצעירות כגון קולגן ואלסטין הנחוצים לנו וע"י הבניה שלהם העור החיצוני נמתח ומתקבל אפקט מתיחה ומיצוק של העור.

מדובר בטיפול חד פעמי לעיצוב קו הלסת והפנים. טיפול זה מחליף ניתוח ותוצאותיו נשמרות לאורך זמן.

מחיר טיפול – 18,000 ₪.

  1. טיפול ע"י חומצה היאלורונית משודרגת שנקראת סקינבוסטר (SKINBOOSTERS)

מדובר בחומצה היאלורונית מתקדמת אשר מורכבת מחלקיקים זעירים ומשמשת למתיחה ולמיצוק ולהחדרת לחות עמוקה לעור. בניגוד לחומצה היאלורונית הרגילה שמיועדת להחזיר נפח- החומר הזה מוזרק בטכניקה ייחודית- בו מפזרים כמויות זעירות של חומר על פני כל שטח הטיפול ולא לקמט ספציפי. מכיוון שהחומר מיוצב מבחינה ביוכימית- התוצאה נשמרת למשך זמן ארוך ביותר. חומר זה מאושר ע"י ה-FDA.

הטיפול גורם למראה מוצק יותר, משפר מרקם וקמטוטים באזור מסוים כגון: פנים, צוואר, מחשוף ועוד. כמו כן, הטיפול מעודד את העור לייצר קולגן חדש. נוסחה זו מבטיחה תוצאה טבעית ולזמן ממושך. מדובר בטיפול פשוט ללא תופעות לוואי משמעתיות. תוצאת הטיפול ניכרת לעין לאחר חודש עד חודשיים מהטיפול.

מחיר טיפול – 3,500 ₪ הכולל 2 מזרקי סקינבוסטר.

  1. טיפול רדיאס

טיפול מוביל בישראל ובעולם למילוי קמטים ושחזור נפח שאבד עם השנים. רדיאס הינו חומר מילוי המכיל ג'ל יחד עם קלציום ונספג לחלוטין בעור. תוצאות הטיפול נשמרות לאורך זמן ומעניקות לך מראה צעיר יותר ורענן. כמו כן, מדובר על חומר שקיבל אישור ממשרד הבריאות הישראלי ומה- FDA.

מחיר טיפול – 4,000 ₪ למזרק.

ד"ר להבית אקרמן על טיפולים לגיל השלישי: "הטיפול שונה מאדם לאדם, אבל אני מבהירה לכל מי שנכנס לקליניקה שאי אפשר להיראות אייגל'ס חסר גיל. אני בהחלט יכולה להבטיח מראה טוב לגיל, שיספק חזות צעירה יותר אבל הדגש הוא על המראה הטבעי והימנעות ממראה פוחלצי".

המאמר נכתב על ידי ד"ר להבית אקרמן מומחית לרפואת עור.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh