מרכז התעסוקה העירוני מגיע לשכונות

מרכז התעסוקה העירוני מגיע לשכונות

תושבי אושיות מוזמנים לערב חשיפה של מגוון תוכניות המרכז ולהרצאה של כתב החדשות ברהנו טגניה.

ביוזמת חברי המועצה אביב איטח, מחזיק תיק השכונות ומשפחות צעירות וחברי המועצה עו"ד אבי מוזס, מחזיק תיק הרווחה – יתקיים הערב הייחודי ללא עלות לתושבי שכונת אושיות והסביבה ביום שני 19.3 בשעה 19:30.

הכניסה חינם בהזמנת מקומות מראש בקישור שלהלן.

רחמים מלול, ראש העיר: "אנחנו רוצים שכל התושבים הזקוקים לסיוע בהתמודדות בשוק העבודה יכירו את מרכז התעסוקה העירוני וייעזרו בשירותיו. מדובר בשירות ייחודי ונגיש ביותר של האגף לשירותים חברתיים בעיריית רחובות".

לאחרונה הושק מרכז תעסוקה עירוני – "הזדמנות" שמו- במסגרת האגף לשירותים חברתיים.

חברי המועצה אביב איטח, מחזיק תיק השכונות ומשפחות צעירות ואבי מוזס, מחזיק תיק השירותים החברתיים, החליטו לחשוף אותו לתושבי השכונות, על מנת שייעזרו בכל התוכניות והאפשרויות שהוא מציע לתושבי העיר.

ערב החשיפה הראשון, שייערך ביום שני, 19.3 בשעה 19:30 במתנ"ס חוויות אושיות, יכלול הכרות עם תוכניות המרכז השונות המוצעות לתושבי העיר והכרות עם צוות המרכז, וכן ילווה בהרצאתו של כתב החדשות המצליח ברהנו טגניה.

לאחר הפסח מתוכננים ערבי חשיפה נוספים לתושבי שכונות אחרות.

המרכז הייחודי מסייע לתושבים המתמודדים עם קשיים תעסוקתיים להתמודד עם אתגרי שוק העבודה, להשתלב, להתמיד ולהתקדם בתעסוקה איכותית. הוא מעניק הכשרות מקצועיות וסדנאות שונות אשר מעניקות לתושבות ותושבים בעיר את האפשרות לעשות שינוי בכל הקשור לתעסוקה ולחיי העבודה שלהם. כל זאת תוך מתן יחס אישי ומקצועי.

בין תכניות המרכז: סדנאות לצמיחה תעסוקתית, קורסי מחשבים, סדנאות להתנהלות כלכלית נכונה, ליווי תעסוקתי אישי או קבוצתי, תכנית "תעסוקה לרווחה", תכנית "אפיקים" המעניקה לצעירים חסרי עורף משפחתי או כלכלי אפשרות להכשרה מקצועית, ליווי ליזמות עסקית, תכנית תעסוקתית לבני הגיל השלישי, תוכנית "סטרייב" להשתלבות והתקדמות בשוק העבודה, וכיתות עברית.

ח"מ אביב איטח , מחזיק תיק שכונות ומשפחות צעירות :

"שוק התעסוקה המודרני בישראל הוא מאתגר. מטרת חשיפת המרכז בפני תושבי השכונות היא לעודד אותם להשתמש בשירותיו, ולהסתייע בו במסגרת ההתמודדות  עם האתגרים הכרוכים במציאת פתרונות תעסוקה ובחירות נכונות בחיים.

נמשיך לחתור לחשיפה והנגשה מתמדת של כלל השירותים לתושבי השכונות" 

ח"מ עו"ד אבי מוזס, מחזיק תיק השירותים החברתיים:

"אנו פועלים להגביר את החשיפה וההיכרות עם מרכז התעסוקה כדי לתת לכמה שיותר תושבים פתרונות בהתמודדות עם שוק התעסוקה בישראל "  

רמי מדהלה, מנהל אגף השכונות בעיריית רחובות:

" זוהי יוזמה נוספת של אגף השכונות, אשר נמצא נמצא בתנופת עשייה של פרויקטים חדשים לטובת תושבי השכונות ומשפחות צעירות, ואנחנו מזמינים את תושבי שכונת אושיות והסביבה לקחת חלק בערב החשוב הזה"

יובל פרייברון , מנהל מרכז התעסוקה העירוני באגף לשירותים חברתיים:

"אנו שמחים להזמין את תושבי שכונת אושיות להכיר את מרכז התעסוקה ולהתרשם ממגוון הפעילויות שלנו בהתמודדות עם אתגרי שוק התעסוקה בישראל ומודים לחברי המועצה אביב איטח ואבי מוזס על שיתוף הפעולה"

להזמנת מקומות ללא עלות, יש להירשם מראש בקישור שלהלן

https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSeA6fCgKWYy4Tb4xtURP7LN1_HnlhQj6-XPHC-dtv91LtXXmA/viewform?c=0&w=1

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh