פרויקט "אמץ לוחם"

פרויקט "אמץ לוחם"

עיריית רחובות ועובדיה מאמצים את לוחמי גדוד המעברים במסגרת פרויקט "אמץ לוחם".

מפגש יוצא דופן התקיים השבוע בלשכת ראש העיר בעיריית רחובות: מפקדת גדוד המעברים, נתלי דהן, הגיעה להיפגש עם ראש העיר, רחמים מלול, המנכ"ל דורון מילברג, מנכ"ל החברה העירונית יוספה חליבה, יו"ר וועד העובדים, רמי מדהלה, מנהל אגף התנועה, הפיקוח והשיטור העירוני, ליאור שוקרי וחברים נוספים מהנהלת העיר. במפגש נכחה גם גב' וורדה דרוקר, מנהלת פרויקט "אמץ לוחם" ב"יחד למען החייל".

הנהלת עיריית רחובות בשיתוף עם וועד העובדים החליטו לאמץ את לוחמי גדוד המעברים. מדובר בגדוד שבו כ- 600 לוחמים ולוחמות, אשר אחראי על הביטחון בכ- 15 מעברים שבעוטף ירושלים, ומשתייך לחיל המשטרה הצבאית. חיילי הגדוד עומדים למעשה  יום יום במשך משמרות ארוכות במוקדי החיכוך במחסומים, ונדרשים לבצע בדיקות ולגלות ערנות על מנת למנוע כניסת גורמים עוינים לשטח ישראל ולמנוע אירועי פעילות חבלנית.

האימוץ הינו במסגרת פרויקט "אמץ לוחם" של "יחד למען החייל" (הארגון המשותף של האגודה למען החייל וקרן לב"י ), אשר אחראי לחבר בין גדודים לוחמים לבין חברות וארגונים לאימוץ חם ומחבק. לגדוד יש מאמץ מחו"ל אשר תורם את סכום התרומה לרווחת חיילי הגדוד על פי כללי הפרויקט, אולם למפקדת הגדוד חשוב היה כי לגדוד הלוחמים יהיה גם מאמץ מהקהילה, ועיריית רחובות יחד עם וועד העובדים החליטו לאמץ במשותף את החיילים.

במהלך המפגש הציגה המג"דית את הגדוד ואת עבודתו. ראש העיר הציג את העיר רחובות ואת עבודת העירייה, והנוכחים דנו בדרכים שבהם ניתן לחבק את הלוחמים ולעשות עבורם. סוכם כי העירייה ועובדיה ייצאו לדרך משותפת עם גדוד הלוחמים ויעשו ככל שניתן עבור חיילים בודדים או ממשפחות מעוטות יכולת, ועבור לוחמות ולוחמי הגדוד בכלל.

רחמים מלול, ראש העיר: "אנו מוקירים את עבודת הלוחמים בשטח, ונשמח לאמץ את גדוד המעברים, להוות להם בית וחממה ולהעניק להם את התמיכה והאהבה שלה הם ראויים. אני שמח כי נעשה זאת בצוותא עם וועד העובדים".

רמי מדהלה, יו"ר וועד העובדים ומנהל אגף השכונות: "אני מברך על שיתוף הפעולה לאימוץ לוחמות ולוחמי גדוד המעברים. אנחנו מלאים ברעיונות כיצד העובדים יוכלו להוקיר את החיילים והחיילות ששומרים עלינו, ואני בטוח כי העובדים ישמחו לקחת חלק בפעילות מבורכת שכזו".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh