ראש העיר רחמים מלול מארח במימונה

ראש העיר רחמים מלול מארח במימונה

שלמה בר, ריימונד אבקסיס והפייטן ליאור אלמליח בחגיגות המימונה ברחובות.

 גם השנה יארח ראש העיר רחמים מלול את תושבי העיר לאירוע מימונה עירוני בגן המייסדים, אירוע שהפך למסורת במסגרת חגיגות האביב. כמידי שנה, המימונה ברחובות צפויה לארח אלפים מתושבי העיר והאזור, פוליטיקאים, אישי ציבור ומכובדים.

החגיגה תתקיים ביום ראשון, 8.4 במאהל אירוח מסורתי שהובא ממרוקו, ותכלול הופעות של הזמר שלמה בר (הברירה הטבעית) ולהקתו, הזמר דיין אלמוגרבי, מלכת המימונות ריימונד אבקסיס והפייטן הידוע ליאור אלמליח.

ביום ראשון (8.4) במסגרת חגיגות האביב של עיריית רחובות, יארח ראש העיר, רחמים מלול, את תושבי העיר לחגיגת המימונה העירונית שתתקיים גם השנה בגן המייסדים בעיר. המימונה ברחובות מהווה מוקד עליה לרגל לתושבי האזור, לפוליטיקאים, אישי ציבור ומכובדים נוספים.

המימונה השנה כוללת הופעה של הזמר שלמה בר (הברירה הטבעית) ולהקתו, והופעות הזמרים דיין אלמוגרבי, מלכת המימונות ריימונד אבקסיס והפייטן הנודע ליאור אלמליח. כל האירועים יתקיימו באוהל מרהיב ביופיו, אשר הובא היישר ממרוקו במיוחד לאירוע ברחובות. האוהל כולל בדים אוריינטליים, אביזרים, כלי נחושת, שטיחים וכריות, כסאות יוקרתיים מעוצבים, כשגולת הכותרת הוא טלמון מיוחד בצבע זהב – אשר יוצב במרכז האוהל. בנוסף, מלבישות מקצועיות תפעלנה עמדת תלבושות הכוללת תלבושות מסורתיות שיוצעו לאח"מים הבאים לבקר.

כמובן שמימונה בלי כיבוד היא לא מימונה והאורחים צפויים לכיבוד מסורתי שיכלול אלפי מופלטות, מגשים עמוסים עוגיות מרוקאיות תוצרת בית, פיצוחים ופירות העונה וכמובן תה מרוקאי עם נענע אשר יוגש לאורחים.

ראש העיר, רחמים מלול: "חגיגות המימונה הפכו למסורת של שמחה ולסמל של אירוח רחב לב עבור כל עם ישראל. אני מזמין את תושבי רחובות להגיע לחגיגת המימונה העירונית שנקיים בגן המייסדים בעיר כמיטב המסורת, תרבחו ותסעדו".

מחזיק תיק התרבות עודד עמרם: "המימונה היא חג כל-ישראלי, ואנחנו שמחים לארח ברחובות את מיטב האמנים שמחברים בין מזרח למערב. הציבור ייהנה מחגיגה מושלמת שכולה שמחה אחת גדולה".

חגיגת המימונה העירונית תתקיים ביום ראשון (8.4.18), כ"ג בניסן תשע"ח, החל מהשעה 20:00, גן המייסדים (רח' לבקוביץ' פינת הרצל).

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh