חדש: כל הציוד למשפחות אבלות, כולל סיוע בהקמה

חדש: כל הציוד למשפחות אבלות, כולל סיוע בהקמה

אגף השכונות בעיריית רחובות מספק שירות חדש לתושבים: כל הציוד- מאוהל ועד מנורה- הנדרש למשפחה אבלה בימי ה"שבעה". ראש העיר גייס תרומת ציוד, ואת ההשלמה רכשה העירייה* עובדי עירייה יסייעו גם בהקמת האוהל למי שייזקק לכך.

ראש העיר, רחמים מלול: "זיהינו צורך גדול לסיוע בציוד ובעזרה דווקא בשעה הכי קשה לאדם, בשעת אבל. אנחנו נמצאים לצד התושבים בכל שלב במעגל החיים".

אנשים רבים מכירים את התחושה- אדם קרוב נפטר ובתוך כל הצער והאבל, צריך גם לטפל גם בכל הלוגיסטיקה – להצטייד ולהקים את כל הדרוש לכל המנחמים שיתחילו לזרום לאחר הלוויה.

רבים נעזרים בבני משפחה או בעסקים מיוחדים אשר משכירים את כל הציוד תמורת כסף.

בעיריית רחובות החליטו לתת מענה לתושבים גם במקרים כאלה של צער גדול: כל הדרוש למשפחה אבלה, החל מאוהל ועד למנורות, מושאל לתושבים הזקוקים לכך.

לאחר שזיהה את הצורך בשירות הזה מטעם עיריית רחובות, ראש העיר רחמים מלול גייס באופן אישי תרומה מיוחדת של ציוד – אוהלים, כסאות וכלים נדרשים, ובתוספת תקציב מיוחד הצטיידה העירייה ברכב ייעודי, בנגרר ובכל הדרוש לסיוע בשעת אבל: כיסאות, שולחנות, כלים, מיחמים לשתייה חמה, תאורה מתאימה ומנורות, אוהלי אבלים, פלטות חימום, פטריות לחימום בימים קרים.

כדי להשלים את השירות, הוקצה גם כוח אדם מתאים על מנת לסייע למשפחה האבלה בהקמת אוהל אבלים והתקנת הציוד.

מתגובות התושבים שכבר קיבלו את השירות, עולה כי מדובר בהצלה גדולה עבורם, בשעה קשה של אבל ואובדן.

ראש העיר, רחמים מלול: "זיהינו צורך גדול לסיוע בציוד ובעזרה דווקא בשעה הכי קשה לאדם, בשעת אבל. החלטנו להעמיד גם את השירות הזה לרשות התושבים. אפיינו את כל הדרוש במקרים כאלה, וגייסנו תרומה בהתאם. אנחנו נמצאים לצד התושבים בכל שלב במעגל החיים".

חבר המועצה ומחזיק תיק השכונות ומשפחות צעירות, אביב איטח: "עלינו להיות לצד תושבי העיר גם ברגעי עצבות ואבל ולא רק באירועים ורגעי שמחה. אני מודה לראש העיר רחמים מלול על הסיוע בהוצאת הפרויקט לפועל ואני מקווה שנתראה רק בשמחות".

רמי מדהלה, ראש אגף השכונות: "זהו עוד נדבך בתוכנית האסטרטגית החדשה של אגף השכונות, אשר מצוי כעת בתנופה של חידוש והוספת שירותים חדשים לרווחת התושבים. אנו מאחלים לתושבים רק שמחות".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh