עליית מדרגה בשירות: פנייה למוקד העירוני באמצעות ה-WhatsAPP

עליית מדרגה בשירות: פנייה למוקד העירוני באמצעות ה-WhatsAPP

ראיתם מכונית שחונה בחניית נכים? יש מפגע על המדרכה שדורש תיקון? השכנים משתמשים בקריוקי רועש במיוחד? ראיתם אדם חשוד?

מעכשיו המוקד העירוני עוד יותר זמין לשירותכם – באמצעות WhatsApp, מספר 050-8806106.

מלבד הודעות, ניתן יהיה לשלוח לשם תמונות וסרטונים.

ראש העיר, רחמים מלול: "עיריית רחובות רותמת את הטכנולוגיה והחדשנות לטובת שיפור השירות לתושבים, במענה זמין וקל לשימוש יותר מתמיד".

במוקד העירוני של עיריית רחובות מחפשים לשפר את השירות כל העת ולייעל אותו לטובת התושבים. במסגרת זו, הוכנס ערוץ תקשורת נוסף וחדשני לפניות תושבים למוקד: באמצעות אפליקציית המסרים המיידיים WhatsApp .

השירות מאפשר להעביר פניות מוקד באמצעות הודעות טקסט, סרטון, ותמונה וכולל את זיהוי הפונה, על מנת לאפשר למוקד להשיב לפונים על סטטוס הפנייה.

השירות מאפשר לתושבים לפנות למוקד באמצעותו בזמינות של 24 שעות ביממה, כמו השירות הטלפוני במוקד. הוא חוסך את הצורך בהמתנה טלפונית, ומנגיש את המוקד העירוני לאוכלוסיית בעלי מגבלות שמיעה.

לשירות החדש כבר נכתב נוהל מיוחד המיושם בשטח: המוקדנים במקום כבר עושים בו שימוש בהצלחה במסגרת פיילוט בן מספר ימים.

במוקד מקווים כי השירות יביא לכך שבני נוער – "דור המסכים"- ישתמשו יותר בשירותי המוקד במקרה הצורך.

המוקד העירוני משתייך לאגף ביטחון, בטיחות, חירום ותקשוב, בניהולו של אליצור זרחי.

רחמים מלול, ראש העיר: "עיריית רחובות רותמת את הטכנולוגיה והחדשנות לטובת שיפור השירות לתושבים בשירות זמין וקל לשימוש עוד יותר. אנחנו שמחים שמצאנו דרך נוספת להקל על התושבים לפנות לעירייה במלל, בקול ובתמונה".

חבר המועצה ומחזיק תיק שירות לתושב, אבי קינד: "וואסטאפ 106 הוא עוד פתרון טכנולוגי זמין, יעיל ונוח לשירות התושבים. השירות יאפשר לכבדי שמיעה לתקשר עם המוקד העירוני בקלות יתרה. כמחזיק תיק שירות לתושב, אני מאמין גדול בטכנולוגיה, חדשנות ומצוינות בתחום זה, וזה מה שאנחנו עושים היום במוקד העירוני".

דורון מילברג, מנכ"ל עיריית רחובות: "מדי שבוע אנו בוחנים את פעילות המוקד מתוך מטרה לשפר ולייעל את השירות ככל שניתן. מהיום המוקד זמין וקרוב יותר לכל תושבת ותושב, ואני מזמין את כולם לשמור כבר כעת את המספר בטלפון הנייד, על מנת שיהיה זמין לשימוש במקרה הצורך".

אלי ג'אן, מנהל המוקד העירוני: "אנחנו מנהלים מעקב צמוד ופיקוח הדוק אחר רמת השירות לתושבים במוקד. במסגרת זו זיהינו את היישום של שירות בוואטסאפ כדרך מתקדמת לפניות תושבים אלינו. השימוש בכך יחסוך זמן המתנה לתושבים וזמן טיפול עבורנו".

חשוב לציין, כי מלבד בוואטסאפ, ניתן לקבל שרות מהמוקד העירוני באמצעים נוספים:

אפליקציית עיריית רחובות, אפליקציית ריפורטי- תוכנת מוקד בוידאו בשידור חי, באמצעות פניה באתר העירוני, פניה בעמוד הפייסבוק של עיריית רחובות, חיוג טלפוני למספר 106, במייל moked@rehovot.muni.il, בפקס:08-9392340 או בחיוג ישיר: 08-9392106.

לא ניתן יהיה לפנות טלפונית באמצעות האפליקציה.

כאמור, המספר הנבחר לשירות הוא קליט וקליל יחסית, וכלול בו מספרו של המוקד – 106 –

על מנת להקל על זכירותו 050-8806106.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh