ארועי אביב לנוער ברחובות נפתחו עם כיתת אמן של סאבלימינל

ארועי אביב לנוער ברחובות נפתחו עם כיתת אמן של סאבלימינל

הראפר סאבלימינל הגיע ביום שלישי בערב לעירונוער ברחובות והעביר כיתת אמן במסגרת אירועי האביב של החברה העירונית רחובות. סאבלימינל סיפר על הדרך שעבר במהלך השנים, על הקשיים שחווה בדרך ועל האמונה בעצמו.

בני הנוער שהשתתפו במפגש קיבלו מהראפר טיפים על התמודדות עם הצלחה וחוסר הצלחה. את כיתת האמן חיממה קבוצת "חיות במה", הפועלת במסגרת בית הספר למנהיגות נוער בעירונוער.

כיתת האמן של סאבלימינל מהווה המשך לאירועי הקיץ של החברה העירונית, שנפתחו עם טורניר פוינג פונג ענק. ב-25 בחודש יתקיים הפנינג אפיית מצות עירוני בבית הספר דה-שליט סמוך לאולם הספורט על שם עומר אל-קבץ בין השעות 10:00-14:00. במקום יוצבו גם דוכני לונה פארק ואטרקציות נוספות. הציבור מוזמן והכניסה חופשית

ב-27 בחודש יגיע לעירונוער אמן החושים נמרוד הראל עם מופע מצמרר בעלות סמלית של עשרה שקלים בלבד.

עו"ד מתן דיל, סגן ראש העיר ומחזיק תיק נוער וצעירים: "אירועי אביב לנוער מוכיחים את עצמם כל פעם מחדש. אירועי תרבות ופנאי עם העצמה הם המתכון המנצח, ובני הנוער שלנו מוכיחים כל פעם מחדש שזה מה שהם צריכים ורוצים. נמשיך ונעניק את השרות האיכותי והמיטבי ביותר לנוער בעיר".

ראש העיר רחמים מלול: "אנחנו פועלים למען הנוער במשך כל ימות השנה ולא רק באירועים מיוחדים. בנינו עבורם תוכנית המשלבת כיף והעשרה, ואני מזמין את כל בני הנוער להשתתף בהם ולעקוב אחרי הפרסומים".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh