עצמאות 70 ברחובות

עצמאות 70 ברחובות

מחזמר מושקע בכיכובו של צביקה הדר, חמש במות, להקת אתניקס ושירת הללויה המונית בשידור חי.

העיר רחובות תצדיע ל-70 שנות מדינה במחזמר מושקע, המופק במיוחד על ידי החברה העירונית, בכיכובו של צביקה הדר שיגלם דמויות מרכזיות מכל עשור, ובהשתתפות להקות המחול העירוניות "הדרי רחובות" וחניכי בימת הנוער רחובות * גם השנה יהיו חמש במות בערב יום העצמאות: רגב הוד יחמם את המחזמר על הבמה המרכזית, סגיב כהן ולירון עמרם יופיעו בבימת הים תיכוני, ירדנה ארזי ואבי טולדנו יופיעו בבימת הזמר העברי, ושירת הללויה עם עדן בן זקן וגלי עטרי תועבר בשידור חי בטלוויזיה * ומתי הזיקוקים?

קבלת הפנים המסורתית של ראש העיר תיערך למחרת, ביום חמישי עם להקת אתניקס.

עיריית רחובות באמצעות החברה העירונית, תחגוג את עצמאות 70 לישראל בחמישה מוקדים ברחבי העיר (18/4). בעירייה הקפידו על רמת מחירים נמוכה ובחרו לשמור על הקופה הציבורית מבלי לפגום בחגיגות, כאשר הכלל המנחה הוא עד 50 אלף שקל לאמן.

החברה העירונית מפיקה השנה במיוחד מחזמר מושקע המצדיע ל-70 שנות מדינה, בכיכובו של צביקה הדר, אשר יגלם דמויות מרכזיות בהווי הישראלי מהעשורים השונים, ובהשתתפות להקות המחול העירוניות "הדרי רחובות" ו"בימת הנוער רחובות". הזמר רגב הוד, כוכב המרוץ למיליון, יופיע אף הוא במופע החימום למחזמר.

בנוסף, רחובות נבחרה להיות אחד ממוקדי מיזם "הללויה" שבו 20 ערים ישירו יחד את השיר בביצוע עדן בן זקן וגלי עטרי. המופע יועבר בשידור ישיר בטלוויזיה. הזיקוקים, למי שתהה, יופעלו מיד בסיום שירת ההמוניים, בין השעות 21:45 ל-22:00.

עוד בגן המייסדים – רייב עצמאות לנוער – יגל ידעי ותקליטנים מובילים כמו סמיילי ואפ-גרייד ידאגו שהנוער יישאר לחגוג בעיר גם השנה.

בימת הים תיכוני בצומת הרשנזון-הרצל תציג את הנסיך התימני לירון עמרם ("חלום ישן"), סגיב כהן, להקת אלייב והזמר קוקו מאילת.

בבימת הזמר העברי, אשר מונגשת לבעלי מוגבלויות, יופיעו שתי אגדות ישראליות: ירדנה ארזי ואבי טולדנו אשר יעלו בזו אחר זה לאחר הופעת "החברים של קריבו". את השירה בציבור ינחה אביב חלימי. כמו כן, תופעל בימה חסידית עם שמות גדולים כגון אודי אולמן, יואב קופולביץ' בליווי להקתו של שי ברק "בובה מייסעס", אלישע בירנבאום, אייל טוויטו ועוד. בימת מוסיקה אתיופית אותנטית תפעל החל מהשעה 22:00 בחניון גן המייסדים ובה תופיע להקת אינסרא.

החגיגות יימשכו גם במוצאי עצמאות ביום חמישי, 19/4, בשעה 20:30 עם קבלת הפנים המסורתית של ראש העיר, רחמים מלול, בגן המייסדים  ובה המופע המרכזי יהיה של להקת אתניקס.

ראש העיר רחמים מלול: "חגיגות ה-70 למדינה ברחובות יהיו שמחות במיוחד וישלבו מכל העולמות וסוגי המוזיקה. הקפדנו על מגוון גדול, כך שכולם יוכלו למצוא את המתאים להם באירועים. אני מזמין את כל התושבים לחגוג ברחובות את יום העצמאות. חג עצמאות שמח לכולם ".

עודד עמרם, מחזיק תיק התרבות: "רחובות תחגוג לישראל 70 במגוון אירועים מרהיבים המתאימים לאוכלוסייתה המגוונת. אנחנו שמחים לתת במה לזמרים צעירים, לבני העיר וגם לוותיקים כמו ירדנה ארזי ואבי טולדנו".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh