בלנדר ויטמיקס – השף החדש אצלכם בבית

בלנדר ויטמיקס – השף החדש אצלכם בבית

דמיינו את התרחיש הבא – אתם חוזרים מיום העבודה אל הבית, נפרדים לשלום מהנהג הפרטי ונכנסים אל ביתכם. על השולחן ממתינה לכם ארוחת גורמה, מעשה ידיו של השף הפרטי שלכם. כמה טעים, כמה כיפי וכמה חלומי. לא כל דמיון יכול להיהפך למציאות, לפחות לא תוך דקות ספורות. לכן, עד שהחלום יתממש, הכירו את הדבר הגדול הבא – בלנדר ויטמיקס. כי אם כבר מכינים לבד, אז לפחות שהתהליך יהיה מהיר, כיפי ובקלי-קלות הודות למכשיר בלנדר איכותי ומקצועי המחזיק שנים – בלנדר ויטמיקס.

חיים בקצב מהיר

אין ספק שהחיים המודרניים מתאפיינים בקצב מהיר. לא בכדי המשפט "זמן שווה כסף" הושרש ונהפך להמנון קבוע המושרש בכל עבר. ולכן, מה הפלא אם כך שהאדם המודרני הממוצע שנאלץ לג'נגל בין כל תחומי חייו – אהבה, ילדים, קריירה, משפחה, חברים, תחביבים, בריאות ותחזוקה, מעדיף להיעזר במכשירים חכמים ומהירים?

לכן, גם בתחום המטבח אנו נוטים לראות יותר ויותר גאדג'טים ברקע הנוף, כשמטרתם היא לשפר את חווית הבישול, האפייה והכנת האוכל. נכון, אמנם לא כולנו ניחנו בכישרון הבישול וביכולת להפיק מטעמים משובחים תוצרת ידינו בקלילות, אבל הודות לפיתוחם של המכשירים המתוחכמים, נוכל ליהנות יותר במהלך התהליך. בלנדר מקצועי, כמו בלנדר ויטמיקס, נוצר מתוך הצורך לספק ביצועים מותאמים באופן אישי. את הבלנדר מכוונים על תכנית ההפעלה הרצויה וכך נחסכת מאיתנו ההחלטה המייגעת "כמה זמן יש לערבל?" או "מהי העוצמה הנדרשת?", שכן הבלנדר פשוט עושה זאת בעצמו. בתום פעולת הערבול, הבלנדר יפסיק מלערבל באופן אוטומטי.

הודות לעוצמה הרבה של הבלנדר, פעולת הערבול תהיה למהירה יותר ותאפשר לכם לסיים במהירות בה יותר עם הכנות האוכל הנדרשות. מה תעשו עם כל הזמן הפנוי? זה כבר תלוי בכם.

אהבה מהערבול הראשון

הודות לעובדה שמכשיר הבלנדר ויטמיקס מספק טווח עצום של פעולות, תוכלו לפנות את משטח העבודה במטבח. אין צורך להחזיק תחת קורת גג אחת ארבעה מכשירים גדולים, מסורבלים התופסים מקום. במכשיר הבלנדר תוכלו להכין משקאות שייק טעימים, החל ממשקאות פרי-שייק, מילק-שייק וגלידות טעימות. עם המכשיר המקצועי הנכון, אין צורך לצאת מהבית כדי לשלם מחיר כפול ואף משולש על משקאות וקינוחים מחוץ לבית. יתרה מזאת, בבית אתם האדונים לעצמכם ואתם תחליטו על כמויות הסוכר, הפרי, החלב והתוספות. או כמו שאימא שלי נוהגת לומר "טעים יותר להכין לבד".

מידע נוסף שבוודאי ההורים שבחבורה ישמחו לשמוע. בבלנדר ניתן לטחון מזון לתינוקות. טחינת המזון נעשית באופן עוצמתי ומספקת תוצאה דלילה ונטולת חתיכות. רגישים לגלוטן? במכשיר קיימת פעולה ייעודית לצורך הכנת קמח ללא גלוטן.

הודות לתכונותיו של המכשיר, שמירה על אורח חיים בריא והכנת מטעמים בריאים ומאוזנים יותר, תהיה לקלה יותר. לבריאות!

סוחטים לבריאות

כדי להשלים את חווית הערבול במטבח, תוכלו להצטייד בחברתו הטובה של הבלנדר –מסחטת מיצים – כל הדרך להשגת אורח חיים בריא וטעים. זה הזמן להודות שאימא וסבתא צדקו לאורך השנים כשניסו לדחוף לנו פרי או ירק נוסף לתיק. בפירמידת המזון, ירקות ופירות מככבים מאוד גבוה ברשימה התזונתית המומלצת. הם עשירים בוויטמינים, בסיבים תזונתיים ובעלי תרומה משמעותית לאורח חיים בריא יותר, הן פיזית ונפשית. מחקרים רבים גילו שאכילה רבה של ירקות ופירות תורמת לתחושת רווחה נפשית רבה יותר ולמערכת חיסונית חזקה יותר. דרך נוספת לצרוך את הפירות והירקות היא באמצעות סחיטתם לכדי משקה מרוכז יותר. המיץ הטרי והסחוט יאפשר לוויטמינים ולסיבים התזונתיים להיספג בגוף במהירות רבה יותר. וחוץ מזה, כמה כיף זה לפתוח את הבוקר עם מיץ סחוט טרי.

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh