רוקדים אביב

רוקדים אביב

עשרות אלפים תושבים ואורחים השתתפו בפסטיבל רוקדים אביב שנערך במשך יומיים בחול המועד פסח בגן המייסדים ברחובות.

היום הראשון נפתח בניחוח בוסתן ישראלי – תחנות בחייו של נשיא המדינה החמישי, יצחק נבון, עם מיטב להקות המחול בשילוב אמני זמר, והיום השני הוקדש למופע הצדעה לזמר בועז שרעבי.

רוקדים אביב – היום הראשון עם טוביה צפיר

רחובות רוקדת ושרה: למעלה מ- 3,500 איש במופע "בוסתן ישראלי" בגן המייסדים.

ראש העיר רחמים מלול: "רחובות זכתה במקום הראשון בישראל כמובילה באיכות חיים בין היתר גם בשל מופעי תרבות כמו "רוקדים אביב". אני קורא לכולם להגיע מחר לערב ההצדעה לבעז שרעבי, שהולך להיות מרגש ומיוחד".

הפסטיבל שנערך זו השנה השישית התקיים בשלושה מוקדים: גן המייסדים, מרכזי הספורט תקוותנו, אוסי וזוהר. בכל המוקדים נהנה הקהל מהרקדות ריקודים סלוניים, ריקודי עם מכל הזמנים, סלסה, זומבה, ריקודי הורים וילדים ועוד, לצד מופעים על הבמה המרכזית אל תוך הלילה.
על הבמה המרכזית מפליאים הזמרים בשירה במסגרת המופע "בוסתן ישראלי" שבו ייטלו חלק רבקה זוהר ולירון לב, אורי בנאי, טובה צפיר ומורן מזוז. ושולבו בו תחנות מחייו של הנשיא החמישי יצחק נבון המתארות את הווי חיי מדינת ישראל לאורך השנים מאז הקמת המדינה.

IMG-20180402-WA0028

רוקדים אביב – היום השני עם בועז שרעבי

כ- 6000 צופים הגיעו לאירוע המרגש בגן המייסדים שנערך במעמד ראש העיר רחמים מלול, מנכ״ל העירייה דורון מילברג, מנכ"לית החברה העירונית יוספה חליבה, מחזיק תיק התרבות עודד עמרם, המשנה לראש העיר, יניב מרקוביץ וחברי המועצה דר׳ רוני באום, גיורא בן ארי, אביב איטח, אבי קינד, סמנכל משאבי אנוש גלית אנגל, יו״ר וועד העובדים רמי מדהלה, מנהל היכל התרבות שוקי קרומר ובכירים נוספים.

בזה אחר זה עלו זמרים ששרו מלהיטיו של שרעבי, שהיה נרגש מאוד מהמחווה והופיע על הבמה. שמעון פרנס הנחה ורון שובל, סגיב כהן, טל סונדק וזמרים נוספים הופיעו על הבמה באירוע שהפיקה החברה העירונית.

ראש העיר רחמים מלול: "בועז שרעבי הוא חלק מהפסקול הישראלי מזה כ50 שנה ושיריו מלווים אותנו. הוא אחד מנכסי צאן הברזל של ישראל. במופע המחווה הערב, הכבוד כולו שלנו".
הוא התחיל את דרכו עם "פמלה" אי שם בסוף שנות השבעים, והפך מאז לאגדה ישראלית. על הבמה בגן המייסדים ברחובות ניתן לו הכבוד הראוי לו אחרי עשרות שנות יצירה, וניכר היה שבעז שרעבי התרגש מהמחווה הגדולה במסגרת "רוקדים אביב ברחובות", שבמסגרתו רקדה להקת "הדרי רחובות" לצלילי הקלאסיקות שלו כשהוא יושב בשורה הראשונה לצד ראש העיר, רחמים מלול. על הבמה שורת זמרים שרה את שיריו, ובהם רון שובל וסגיב כהן.

שרעבי הנרגש הודה על המחווה: "אני זוכר את העיר מימים אחרים כשהייתי מגיע לבקר בה. תודה על מופע ההצדעה ועל כך שעיריית רחובות נרתמה לכך ומצאה לנכון לבצע את המחווה סמוך ליום הולדתי השבעים. אני מאחל חג שמח לכולם".
גם ביום השני של הפסטיבל, המתקיים זו השנה השישית, שטפו את רחובות אלפי רוקדים בשלושה מוקדים שונים: גן המייסדים, מרכזי הספורט תקוותנו, אוסי וזוהר. בכל המוקדים נהנה הקהל מהרקדות ריקודים סלוניים, ריקודי עם מכל הזמנים, סלסה, זומבה, ריקודי הורים וילדים ועוד, לצד מופעים על הבמה המרכזית אל תוך הלילה.

IMG-20180403-WA0023

שרעבי שנחשב לאחד הבולטים במוזיקה הישראלית והים תיכונית והנפיק להיטים על זמניים. בסוף חודש מאי הוא יחגוג יום הולדת 70, והסיבות הללו הובילו להצדעה המיוחדת לזמר הענק באירוע שהפיק שלמה טולדו מנהל מחלקת האירועים בחברה העירונית בשיתוף שלמה ממן המנהל האמנותי וליאת כץ פרחאן המפיקה האומנותית.

מדי שנה החברה העירונית בוחרת יוצר בולט שיעמוד במרכז אחד מערבי פסטיבל ״רוקדים אביב״, אשר מלווה את הערב ומשתתף בו.
ראש העיר רחמים מלול סיכם בסיפוק את שני ימי הפסטיבל: "פסטיבל "רוקדים אביב" השנה הגיע לשיא עם אלפי אנשים שמילאו את גן המייסדים ועוד אלפי רוקדים במוקדים השונים. האירוע הפך לאבן שואבת ברמה ארצית למשתתפים מחוץ לרחובות. אנו מזמינים את כל התושבים לחגיגת המימונה שתיערך ביום ראשון הקרוב בערב. אנו צופים הצלחה דומה לחגיגות יום העצמאות ה- 70 למדינת ישראל שנערוך ברחובות, שבהן השקענו הרבה תכנון ומחשבה".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh