ביטוח מעלית

ביטוח מעלית

בכל בניין מגורים משותף ובכל בנייני המשרדים ומבנים מסחריים בהם מותקנת מעלית, יש לרכוש גם ביטוח ייעודי למעליות המותקנות בנכס. הביטוח מספק כיסוי מקיף ורחב למגוון מקרים, בין השאר הפוליסה כוללת כיסוי על חלקי מעלית הסובלים מבלאי ושחיקה עם השנים, כיסוי רחב לתקלות נפוצות ושכיחות, שירותי חילוץ מהירים ועוד. את הביטוח יש לרכוש רק מחברה אמינה ומוכרת המתמחה באחזקת מעליות ומציעה שירות מקיף לתיקון בעיות בפריסה ארצית רחבה, ותוך התחייבות לזמן תגובה קצר ולשירות מקצועי ברמה הגבוהה ביותר.

כיסוי מיטבי לבעיות שכיחות ולמכלולים יקרים במעלית

בבניינים רבים ברחבי הארץ מותקנת לפחות מעלית אחד, ככל שרמת החיים עולה, כך מותקנות יותר מעליות במבנים שונים, ביניהם בנייני מגורים משותפים, מגדלי משרדים, גורדי שחקים, מבנים מסחריים כמו קניונים, מבני ומוסדות ציבור, בתי מלון, עסקים ועוד. כיום נהוג להתקין מעלית חדשה בכל בניין מגורים מעל 4 קומות, כאשר דיירים רבים בבנייני מגורים ישנים יחסית פונים לחברות המתכננות ומתקינות מעליות כדי לשפר את איכות חייהם וליהנות מהשקעה משתלמת המעלה את שווי הנכס.

מאחר ומעלית עלולה להתקלקל ועלות החלפת הרכיבים השונים יחד עם העבודה עשויים להסתכם באלפי שקלים ולמעלה מכך, מומלץ לרכוש ביטוח המקנה כיסוי מקיף ורחב לבעיות שכיחות ולמכלולים השונים והיקרים המותקנים במעלית. חשוב לזכור כי כל מעלית מתקלקלת עם הזמן, וכדי להימנע מהוצאה גבוהה ולא מתוכננת, מומלץ לרכוש פוליסה מחברה מקצועית המבטחת מעליות.

כיסוי מקיף למעלית החשובה במבנה

בחיים המודרניים אנו עושים שימוש יומיומי במעליות המותקנות במבנים השונים, הן בבניין המגורים והן בעבודה, במהלך קניות, בסידורים במוסדות שונים ועוד. המעלית עלולה להתקלקל והאחריות על תיקון המעלית בבניין מגורים משותף מוטלת על ועד הבית. ללא ביטוח מתאים הדיירים מסתכנים בהוצאה גבוהה ולא מתוכננת, לכן כדי למזער את הסיכון ולהימנע מתיקון יקר המכביד על הוצאות הדיירים, חשוב לרכוש מדי שנה ביטוח מעלית מחברה מוכרת ואמינה.

הביטוח מקנה שקט נפשי וראש שקט מפני הוצאות תיקון גבוהות ומפתיעות, חשוב לזכור כי מעלית אינה פריט מותרות אלא צורך חיוני בחיי האדם. לכן, קשה לחיות ללא מעלית הפועלת באופן תקין במבנה, ובאמצעות ביטוח מתאים זוכים לכיסוי מקיף ורחב המאפשר חזרה לשגרה תוך זמן קצר, במינימום עלויות.

חשוב להשוות הצעות ממספר חברות, יש להתאים את הפוליסה לסוג המעלית ולצרכי הדיירים והמבנה. לכן, בעת רכישת ביטוח כדאי לפנות אל חברת מעליות מוכרת ואמינה המציעה כיסוי מיטיבי לרכיבי מערכות החשמל, ההידראוליקה, האלקטרוניקה והבקרה. כמו כן, יש לשים לב האם הביטוח כולל שירותי חילוץ.

כך, בכל מקרה בו אדם המשתמש במעלית נלכד בתוכה כתוצאה מתקלה, אין צורך להזמין את שירותי הכבאות וההצלה הגובים הרבה כסף תמורת השירות, אלא מזמינים את החברה המבטחת, ללא עלות נוספת. עם זאת, חשוב לוודא כי החברה מציעה שירות בפריסה ארצית רחבה וזמינות גבוהה של טכנאים במקרי חילוץ ותיקון תקלות המכוסות בביטוח.

תמונה: pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh