קידום אתר – איך בוחרים חברה שתעשה אותו?

קידום אתר – איך בוחרים חברה שתעשה אותו?

אתר אינטרנט יכול להיות אתר יפה, מושקע, אתר שהושקעו בו שעות רבות או כספים מרובים אך אם הוא לא מקודם בגוגל הוא נשאר אי שם ברשת ומעלה אבק. קידום אתר בצורה מקצועית צריך להתבצע על ידי חברה עם ניסיון, חברה שתדע לקחת את האתר כמו שהוא, לשפר אותו ולקדם אותו בצורה מיטבית. אבל איך בוחרים חברה שתעשה קידום אורגני? מה הפרמטרים החשובים? הנה כמה דברים שחשוב לדעת:

  • התמחויות שונות – הדבר הראשון שכדאי לוודא לפני שבוחרים חברה שתקדם את האתר הוא שזו חברה שיש בה צוות מגוון, צוות רחב של עובדים שיכול לתת מענה לצרכי פרסום שונים. פעילות שיווקית לא תמיד מתחילה ונגמרת עם קידום אתר בצורה אורגנית אלא ממשיכה גם לפרסום ממומן, פרסום ברשתות החברתיות וכדומה בהתאם למה שהלקוח רוצה וכדאי שהכול ייעשה במקום אחד. בנוסף, חשוב שיהיו בחברה את כל נותני המענה לתחום הפרסום וזה אומר אנשי תוכן, אנשי עיצוב, מתכנתים ואחרים.
  • פעולות "כשרות" – קידום אורגני יכול להיות גם קידום פסול, קידום שגוגל לא מאשרת מה שיכול לפגוע באתר לטווח הרחוק. כדאי לקרוא על זה קצת וכדאי לוודא שהחברה עובדת בהתאם לדרישות גוגל ואם צריך אז כדאי לברר את זה עם מי שכבר עשה שימוש בשירותי החברה.
  • המלצות – בהמשך ישיר, המלצות הם תמיד דבר טוב. אם אתם בודקים על חברה מסוימת תנסו להגיע ללקוחות שלה, תנסו לשמוע על תהליך העבודה ובעיקר על ההצלחות.
  • ניסיון ספציפי – קודם כל חברה שעושה קידום אתר צריכה ניסיון בקידום אתרים באופן כללי. היא צריכה להיות עם וותק ועם המון "שעות מנוע" וצריכה לדעת את העבודה. מעבר לכך כדאי לוודא שלחברה יש גם ניסיון עם עסקים בדומה לשלכם, כך לדוגמא אם יש אתם צריכים קידום אתר תדמיתי של מוסך והחברה קידמה רק חנויות וירטואליות עד כה, לא בטוח שזה יתאים לכם.

חברת "מדיה גרופ" – ניסיון, מקצוענות ואיכות ברמה הגבוהה ביותר.

חברת "מדיה גרופ" קיימת בשוק הפרסום באינטרנט כבר שנים רבות ולמעשה היא זו שמובילה אותו. לחברה צוות עובדים מיומן ואיכותי ובעיקר מגוון, צוות של אנשי מקצוע מתחומים שונים רלוונטיים. החברה מספקת הן שירותי קידום אורגני והן שירותי קידום ממומן כמו גם פרסום ברשתות החברתיות, כך שהיא one stop shop לכל צרכי השיווק של העסק.

החברה מקפידה על אמינות ועל שקיפות וכמובן על חיוך ויחס אדיב לכל לקוח ולקוח גדול או קטן. צוות החברה מספק מענה מקצועי לכל שאלה ומפיק דו"חות תקופתיים לכל פרוייקט ופרוייקט כך שהלקוח משותף בכל תהליך העבודה. אם גם אתם צריכים קידום אתר מקצועי ואם גם אתם מחפשים את החברה הטובה ביותר למטרה הזו, חברת "מדיה גרופ" היא מה שאתם מחפשים.

צרו קשר ונשמח לסייע לכם!

צילום: FOTOLIA

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh