עונת הרחצה הרשמית נפתחת היום!

עונת הרחצה הרשמית נפתחת היום!

פתיחת עונת הרחצה הרשמית, תחול השנה החל מהיום (ה-16.4.18) והיא כוללת פתיחת כל החופים המוכרזים עם מצילים, חופים מונגשים ובטוחים לציבור הרחב.

לרגל פתיחת עונת הרחצה ערכה חברת אקספוז, מייצג אופנה לקולקציית בגדי הים לקיץ 2018. המייצג נערך  בחוף מציצים בתל-אביב, בה כיכבו בין היתר הדוגמניות: קים אקאפי, יאנה גרוס ויאנה לוי, שחשפו  בפני המתרחצים את הטרנדים הבולטים באופנת בגדי הים לקיץ 2018: הדפסי פרחים, שילובי שחור ולבן, בגדי ים אסימטרית ובגדי ים במגוון צבעי פסטל.

מסקר שערכה חברת בגדי הים אקספוז לקראת עונת הרחצה לשנת 2018 עולה כי הצרכנית הישראלית תרכוש הקיץ הקרוב בממוצע 3 בגדי ים, במחיר ממוצע של כ -250 ש"ח לכל בגד ים. עוד עולה מהסקר כי השנה ירכשו יותר בגדי ים שלמים, טרנד המתחזק בשנת 2018.

קולקציית בגדי הים של המותג אקספוז עוצבה בהשראת הרשתות החברתיות שכבשו את סגנון החיים של הצעירות. הקולקציה כוללת גזרות מחמיאות של חזיות משולשים מינימליסטים בצבעים עזים וקיצים כמו סגול, שחור, כחול, צהוב, לבן, ופרחוני.

בנוסף, מציעה הקולקציה שילוב של מספר בדים כדוגמת שילובי רשת עדינה ובדי תחרה. תחתונים המאופיינים בגזרות נמוכות, תחתוני קשירה ותחתון ברזילאי, חזיות בגזרות משולשים ומחשופים עמוקים.

צילום: ארז בניסטי

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh