מנהלת אגף החינוך החדשה ברחובות: אפרת צוקרמן

מנהלת אגף החינוך החדשה ברחובות: אפרת צוקרמן

לפני זמן קצר  בחרה וועדה בראשות ראש העיר, רחמים מלול את מי שתוביל את מערכת החינוך העירונית ברחובות, החולשת על 330 גני ילדים, 41 בתי ספר יסודיים ו- 16 בתי ספר על יסודיים.

וועדת המכרז בחנה היום את המועמדים והמועמדות שהגיעו לשלב הסופי, והחליטה לבחור באפרת צוקרמן.

אפרת צוקרמן מכהנת בשמונה השנים האחרונות כמנהלת קריית החינוך למדעים, ונחשבת למנהלת מוערכת ואהובה. היא ייסדה את קריית החינוך, והפכה אותה לבית ספר מבוקש וגדול. בשנה שעברה זכתה באות הצטיינות בין מצטייני החינוך של רחובות. היא הביאה את קריית החינוך ל100% זכאות לבגרות ו – 100% שיעור גיוס לצה"ל.

בוועדה בראשות ראש העיר , רחמים מלול, היו חברים גם סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, זוהר בלום, חבר המועצה שי קזיוף, דורון מילברג, מנכ"ל העירייה, סמנכ"ל משאבי אנוש, גלית אנגל, היועצת המשפטית של עיריית רחובות, עו"ד מיכל דגן, יו"ר וועד העובדים רמי מדהלה, מנהל אגף תנועה, פיקוח ושילוט עירוני ליאור שוקרי, מבקר העירייה נפתלי אקרמן (משקיף), גבי שמעון, יו"ר הסתדרות המורים במרחב (משקיף), מפקחת חינוך מיוחד במשרד החינוך, מירי קינן (משקיפה), נציגת ארגון המורים, ענת עמנואל (משקיפה)  ורות קרטר נציגת משרד הפנים, מנהלת אגף החינוך בבאר טוביה וכן אביבה חלבי, יועצת ראש העיר לקידום מעמד האישה (משקיפה).

רחמים מלול, ראש העיר אמר היום כי "בחרנו באפרת צוקרמן לניהול אגף החינוך. מערכת החינוך העירונית, היא מהטובות בישראל, עטורת פרסים והישגים. אפרת הקימה קריית חינוך מדעית לתפארת בעיר, וניהלה ביד רמה ובהצלחה גדולה מערכת מורכבת של הצלחות לצד ערכים. התרשמנו מיכולותיה הגבוהות ומניסיונה וכשרונה של אפרת, ואנו מאחלים לה הצלחה גדולה  בתפקידה".

סגן ראש העיר ומחזיק תיק החינוך, זוהר בלום: ״ניהלנו הליך מכרז יעיל ככל שניתן על מנת לאייש את התפקיד החשוב של מוביל מערכת החינוך בעיר. אני סבור שבחרנו את הטובה ביותר, שתביא את החינוך ברחובות להישגים גבוהים אף יותר, ונעשה הכול על מנת לסייע לה".

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh