שרת המשפטים, איילת שקד, נפגשה היום עם ראש העיר

שרת המשפטים, איילת שקד, נפגשה היום עם ראש העיר

חבר המועצה אמיתי כהן יזם וקידם את ביקורה של שרת המשפטים איילת שקד היום ברחובות.

השרה ביקרה היום יחד עם חבר המועצה כהן  בביתה של מוריה אשכנזי (אלמנתו של  יאיר אשכנזי ז״ל שנהרג במבצע ״צוק איתן״) המתגוררת ברחובות ההולנדית. השניים התרגשו מאוד מהשיחה עם מוריה, אשר סיפרה על בעלה יאיר ועל ההתמודדות שלה ביום יום, על החיים שלפני ואחרי.

כמו כן הגיעו לביקור במכינה הקדם צבאית בקריית משה. השרה הגיעה בזמן שיחה של האם השכולה בריינה הילברג (אמו של יוחנן הילברג הי"ד לוחם השייטת) עם תלמידי המכינה לרגל יום הזכרון. השרה התרגשה לראות את ההתפתחות והעשייה של המכינה.

לאחר מכן נפגשה השרה עם ראש העיר, רחמים מלול, ועם מנכ״ל העירייה דורון מילברג במרכז מורשת יהדות תימן ושבטי ישראל. במסגרת שיחה ארוכה השרה ויועציה דנו עם ראש העיר, המנכל וחבר המועצה כהן בעניינים המשותפים לעירייה ולמשרד המשפטים, בשיתוף הפעולה ביניהם ובפרויקטים עתידיים לטובת העיר.

השרה סיירה במוזיאון בהנחייתו של חנניה קורש והתרשמה מאוד מהתערוכות המוצגות ומהייחוד שלו. הנושא קרוב לליבה כיוון שהיא הייתה זו אשר הורתה על פתיחת המסמכים של הוועדה שחקרה את נושא חטיפת ילדי תימן.

שרת המשפטים איילת שקד: "שמחתי לבקר ברחובות וללמוד על הגדילה המשמעותית במספר תושבי העיר. לאחר שהיתה לי הזכות לפעול לפתיחת הארכיון על פרשת חטופי תימן, שמחתי לבקר במוזיאון המרשים למורשת יהדות תימן שנמצא בעיר.

התפעמתי מהעוצמה של מוריה אשכנזי המקסימה, אלמנתו של יאיר אשכנזי ז״ל. מילואימניק שנהרג בצוק איתן.

יאיר היחיד שנהרג מחבריו ביחידה מרסיס בצוואר, הציל רגע לפני מותו את חבריו, הוריד מהם את התיקים ואמר להם לשכב. יהי זכרו ברוך".

ראש העיר רחמים מלול: ״פגישת העבודה עם השרה שקד הייתה מועילה ביותר ועניינית, לטובת טיפול בנושאים בוערים ושיתופי פעולה עתידיים שהצגנו בפניה למען תושבי רחובות״

חבר המועצה אמיתי כהן מחזיק תיק מורשת ישראל, גרעינים תורניים, קידום מעמד הילד ונוער במצב סיכון:

״אני מודה לשרה איילת שקד על שהקדישה את היום הזה לעיר רחובות. אני בטוח שהשרה תעזור   בכל התחומים שהיא מופקדת עליו, ותסייע להנגיש את המשרד לתושבים.

בשיתוף עם ראש העיר רחמים מלול, בחרנו לבקר את משפחת אשכנזי דווקא ביום הזה, והתחזקנו מדמותה המיוחדת״.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh