חגיגת פסנתר מרתון ע"ש אסנת אבישי-שוייפל ז"ל

חגיגת פסנתר מרתון ע"ש אסנת אבישי-שוייפל ז"ל

חגיגת פסנתרים עם הפסנתרן הווירטואוז רן צמח במרתון ע"ש אסנת אבישי-שוייפל ז"ל.

החברה העירונית רחובות הציגה בקונסרבטוריון העירוני חגיגת פסנתר מרהיבה, עם טובי הנגנים והאמן הווירטואוז, רן צמח, אשר סיימו את שלושת ימי מרתון הפסנתרנים הצעירים ע"ש אסנת אבישי – שוייפל ז"ל. המרתון התקיים ברחובות זו השנה הרביעית בחסות ארגון בני ברית ומשפחת אבישי-שוייפל.

הערב החל בהדלקת מנורת בני ברית, על-ידי מי שתרמו לקיום האירוע, ובהם: דניאל גרץ, נשיא בני ברית ישראל, אבי ארז, נשיא לשכת בני ברית "הנשיא ויצמן", יהודית ובת אור שוייפל, ריטה וינוקור, שיפרה כהן, מנהלת אגף תרבות ידע ואמנות, נציגי המרתון, נציגות של מורות הפסנתר בקונסרבטוריון ונציג ההורים.

בת אור שוייפל סיפרה לקהל על החשיבות הרבה של האירוע למשפחתה ועל חשיבות נגינת הפסנתר בחייה של אמה אסנת אבישי-שוייפל, שנפטרה ממחלה בגיל 38, והייתה פסנתרנית במקצועה. אמה בחרה להנציח את זכרה בהקמת קרן, שתקיים פעילויות לקידום פסנתרנים צעירים. לפני כארבע שנים ייסדה המשפחה, בשיתוף עם ריטה וינוקור, מנהלת הקונסרבטוריון, את המרתון, שהפך לאירוע מרכזי בשנה"ל המוזיקלית.

בסיום הערב עלו לבמה כל משתתפי המרתון ונגנים אחרים של הקונסרבטוריון העירוני לקבלת מלגות, תעודות ומתנות מארגון בני ברית וקרן לזכרה של אבישי-שוייפל, שהקימה המשפחה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh