מוקירים את מתנדבי העיר רחובות

מוקירים את מתנדבי העיר רחובות

אירוע חגיגי להוקרת מתנדבי העיר רחובות ייערך בהיכל התרבות העירוני, במעמד ראש העיר, רחמים מלול ומנכ"ל העיריה, דורון מילברג. ראש העיר: "אנו מעלים על נס את תרומת המתנדבים, אשר תורמים מזמנם ומרצם למען העיר הזו ותושביה".

עיריית רחובות ועמותות המתנדבים מקיימים אירוע הוקרה למתנדבים תושבי העיר רחובות. האירוע ייערך במעמד ראש העיר, רחמים מלול ומנכ"ל העיריה, דורון מילברג, במסגרתו תיערך קבלת פנים חגיגית, בליווי כלייזמרים וכיבוד קל, ויתקיים המופע של הזמרת טלדה ראג'ואן ולהקתה במוסיקת לדינו חוצה גבולות, מוסיקה טורקית מסורתית ועוד.

האירוע יתקיים במטרה להוקיר ולהעריך את מאמציהם הרבים, פועלם ותרומתם של כלל המתנדבים בארגונים השונים בעיר, לצד היכרות, גיבוש ומפגש של המתנדבים מכלל הארגונים בעיר למען עידוד והרמת המורל.

יו"ר ארגון הגג של עמותות המתנדבים בעיר, אילנה שמעוני: "אני גאה מאד בעבודת הקודש אותה מבצעים המתנדבים שלנו ומודה מעומק הלב על הנתינה הרבה. ערב ההוקרה הפך למסורת רבת שנים שבה אנו מודים למתנדבים על פועלם ופעילותם במהלך השנה להרמת המורל ולעידוד המשך התנדבותם. אני מודה לראש העיר ולמנכ"ל העיריה על עזרתם הרבה לטובת קיום האירוע ולחברי הנהלת המתנדבים על שיתוף הפעולה והאחדות".

האירוע יתקיים ביום שישי, 4.5.18, בשעה 10:00, בבית העם רחובות – היכל התרבות העירוני. המופע יתקיים בעלות סמלית של 30 ₪ לכרטיס.

ארגונים הזקוקים למתנדבים, מתבקשים לפנות בדחיפות לאילנה שמעוני, 052-6064866, עד יום רביעי, 2.5.18, לצורך פרסום גיוס מתנדבים ביום האירוע.

ארגון הגג של עמותות המתנדבים ברחובות פועל לשיתוף בין הארגונים והעמותות בעיר, בין היתר לגיוס מתנדבים, חלוקת ציוד, עזרה הדדית, פעילויות, אירועים ועוד. כיום קיימים כ- 80 ארגונים בעיר, הפועלים עם מאות מתנדבים לטובת הקהילה בעיר.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh