ההצגה נמשכת: עונה חמישית בפתח

ההצגה נמשכת: עונה חמישית בפתח

נפתחה ההרשמה לעונת המנויים של היכל התרבות העירוני 2018-2019.

בעונה החמישית של היכל התרבות מהמובילים בארץ, מצפה למנויים רפרטואר עשיר במיוחד שיגרום להם לצחוק (אדיר מילר), לשיר (מחזמר סאלח שבתי), להתרגש (הסודות), להרחיב אופקים (מפגשים עם פרופסור יורם יובל) ועוד.

הטבה מיוחדת למנויים: מופע הבידור המבוקש בישראל – המופע של אדיר מילר ללא תוספת תשלום * השנה יוכלו המנויים בסדרת התאטרון ליהנות מחמש הצגות + שתיים לבחירה.

ראש העיר רחמים מלול: "התרבות היא כבר חלק מה-DNA של העיר רחובות. היכל התרבות שלנו הפך למוביל בארץ, ויש לכך תרומה משמעותית לעובדה שהפכנו לעיר שהכי טוב לגור בה בישראל. אני מודה להנהלת החברה העירונית, לעובדי החברה ולעובדי ההיכל שהפכו אותו למותג מוביל ולעוגן תרבותי חשוב בכל האזור".

חבר המועצה עודד עמרם, מחזיק תיק התרבות: "היכל התרבות ברחובות תפס תאוצה ונחשב לקריית תרבות מובילה בארץ עם רפרטואר עשיר המתאים לכל סוגי האוכלוסייה. בהזדמנות זו אני קורא לתושבים ברחובות ובאזור וכן לכל וועדי העובדים בסביבה לרכוש מינויים ולהיות חלק מחגיגת התרבות הזו".

שוקי קרומר: "פתיחת העונה החמישית של בית העם היכל התרבות העירוני מרגשת במיוחד לאור הפעילות הרבה המגוונת והענפה שאנו מציעים לאלפי התושבים. תשע סדרות תיאטרון ושש סדרות נוספות הן ההוכחה להצלחת ההיכל, ולרצון התושבים להגיע להיכל שלהם ".

מאז פתיחתו באוקטובר 2014, הפך היכל התרבות העירוני של החברה העירונית רחובות למרכז תרבותי לתושבי רחובות והסביבה, ותוך זמן קצר הפך לאחד מהיכלי התרבות המובילים בארץ. כעת נפתחת ההרשמה לעונת המנויים החמישית של ההיכל עם חידושים והצגות מרהיבות וחדשות מכל התיאטראות המובילים בישראל.

במסגרת המנוי, ייהנו הנרשמים מחמש הצגות קבועות ועוד שתי הצגות בחירה מהרפרטואר העשיר המוצע השנה. בנוסף, במסגרת הסדרה יוכלו המנויים לבחור במופע הבידור המבוקש בישראל – המופע של אדיר מילר ללא תוספת תשלום (עד גמר המלאי) ובמחזמר סאלח שבתי, בגרסה חדשה, בכיכובו של נתן דטנר, בתוספת 49 ₪ בלבד. (ההטבה לנרשמים עד ה-15.05.18 או עד גמר המלאי, המוקדם מבניהם).

הסדרה כוללת 20 הצגות שונות ממיטב הרפרטואר של התיאטראות המובילים בארץ כמו "עושה כרצונו" של תאטרון הבימה, "הסודות" של תיאטרון בית ליסין, "איסמעליה" של התיאטרון הקאמרי, "השקר" של תיאטרון בית ליסין, "מהומה רבה על שום דבר" של התיאטרון הקאמרי, מחזות זמר מובילים כמו "סאלח שבתי", "סוליקא" בכיכובה של נסרין קדרי, והמחזה המוסיקלי "סימני דרך" על חייה של נעמי שמר.

במסגרת חגיגות ה-5 יזכו המנויים גם במתנה ליום ההולדת. כל מנוי בחודש יום ההולדת יקבל מתנה כרטיס חינם להרצאת החודש, ובנוסף יוכל לרכוש כרטיס 1+1 ב-69 ₪ למגוון מופעים בחודש יום הולדת.

עוד חדש במסגרת חגיגות ה- 5: "מנוי צעיר" לצעירים עד גיל 40, הכולל  6 הצגות ממגוון ההצגות ב-379 ₪ בלבד. ובנוסף הנרשמים למנוי צעיר עד ה-30.05.18 יוכלו לקבל את המופע של אדיר מילר ללא תוספת תשלום כאחת ההצגות במנוי, ביציע.
העונה יימשכו הסדרות המוכרות והאהובות שיהיו חגיגיות במיוחד לרגל העונה ה-5: סדרת זמר עם האחים אסנר בעונה מיוחדת "עונת ההרכבים", מסע מוסיקלי לערים היפות בעולם, מופעים ממיטב המוזיקה האנדלוסית בעונה מרעננת וצעירה סדרת הצגות תאטרון לקטנטנים (3-5) ולילדים (6-9), סדרת מופעי מחול, הצגות מובילות של תאטרון היידישפיל, סדרת מפגשים עם פרופסור יורם יובל, פסיכואנליטיקאי, פסיכיאטר וחוקר מוח בנושא אהבה ורגשות- מדריך הישרדות ועוד.

לפרטים והרשמה: 08-9232200

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh