אלפים צפויים להשתתף ב"צעדת הגבורה" להנצחת יאיר אשכנזי ז"ל

אלפים צפויים להשתתף ב"צעדת הגבורה" להנצחת יאיר אשכנזי ז"ל

מדורה אחת לשתי שכונות, 34 גנים, 4 בתי ספר ותיכון אחד: תושבי שכונות גבירול ורחובות ההולנדית יחגגו במדורה שכונתית אחת, בסיום צעדה משותפת לכל ילדי הגנים, בתי הספר ושבט הצופים "יאיר".

בערב לג' בעומר, ה 2.5.18, תתקיים צעדת הגבורה, לזכרו של יאיר אשכנזי ז"ל, שנפל בעת שירותו במילואים ב"צוק איתן".

כל בתי הספר היסודיים בשכונת רחובות ההולנדית ושכונת גבירול (הרצוג, בגין, נבון ושובו), 34 גני הילדים, תיכון רון ארד, הנהגות ההורים, מדריכי שבט "יאיר" וחניכיו- שילבו ידיים במטרה לצעוד יחד לזכרו של אשכנזי ז"ל בערב לג' בעומר. בסיומה של הצעדה הקצרה יתכנסו בביה"ס נבון שם יקיימו שירה בציבור, ויציינו את ל"ג בעומר במדורה משותפת אחת גדולה.

יפעת לנציאנו, מנהלת בית הספר "נבון", המרכזת את האירוע: "באמצעות הצעדה – ננציח את דמותו הערכית של יאיר אשכנזי ז"ל, את ערך שיתוף הפעולה, הקהילתיות, העשייה למען האחר וכמובן את ערך השמירה על הסביבה. המטרה היא לחסוך במספר רב של מדורות, להימנע מזיהום אוויר ולציין את ל"ג בעומר כקהילה אחת"

הצעדה תצא מפארק בן גוריון בכפר גבירול בשעה 18:00 , תעבור  דרך רחוב יונתן, הר המוריה, הר שלמה, הר הצופים, הר כנען – ומשם לבית החינוך "נבון".

בזמן שהתהלוכה תעבור ברחוב יהונתן – בקטע שבין דוד אלעזר להר המוריה – לא תתאפשר תנועת כלי רכב.

עיריית רחובות ואגפיה השונים התגייסו להצלחת האירוע. העירייה הכינה לכל תלמיד מבתי הספר בגין, נבון, הרצוג ורון ארד דגלון מיוחד שאותו יניפו בצעדה, ועליו התבקשו התלמידים לכתוב מיהו "הגיבור שלי"​ ומדוע. אגף הביטחון והבטיחות בעיריית רחובות מלווה את האירוע יחד עם משטרת רחובות והשיטור העירוני.   

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh