כיצד נארוז את הדירה למעבר הדירה?

כיצד נארוז את הדירה למעבר הדירה?

אריזת הדירה לקראת מעבר דירה זהו בהחלט פרויקט לא קל ולא פשוט.

אנחנו אמורים לארוז את כל מה שיש לנו בבית וזה כולל הכול ממש! איך מתחילים? האם אפשר לארוז באופן שיקל על הפריקה? מתי נארוז את הפריטים האחרונים אשר אליהם אנחנו נזקקים עד הרגע האחרון? ננסה ללמוד מעט איך אורזים את הדירה לקראת המעבר?

אריזת דירה לקראת הובלת הדירה נחשב בהחלט לפרויקט מורכב וגדול במיוחד. הדבר דורש הרבה יישוב הדעת, יכולת ארגונית וגם הרבה מאוד סבלנות. איך אפשר לצלוח את המעבר בשלום, בקלות ועם מינימום בלגן? ננסה ללמוד איך לבצע את הדבר.

טיפים לאריזת הדירה לקראת המעבר

אז זהו… הגיע סוף סוף השלב הסופי לקראת הובלת הדירה. אנחנו עומדים לארוז את כל תכולת הדירה שלנו.

טיפ מספר 1 – לוקחים נשימה עמוקה

לפני שאתם צוללים אל מלאכת האריזה, קחו נשימה עמוקה. זה לא הולך להיות קל וגם לא מהר. מדובר בתהליך ארוך ומורכב אשר יארך לכם הרבה מאוד זמן ואתם תידרשו לסבלנות רבה. מוכנים? התקדמו לטיפ הבא…

טיפ מספר 2 –  מתחילים מלמעלה…

כדאי מאוד להתחיל את מלאכת האריזה דווקא מהארונות העליונים בבית. שם סביר להניח אתם מאחסנים חפצים או פריטי לבוש שאתם לא זקוקים להם ביום יום.

טיפ מספר 2 – ממיינים

כאשר אתם אורזים את החפצים, אל תזרקו הכול לארגזים. זה הזמן למיין ולבדוק האם אתם זקוקים לכל החפצים המאוחסנים ומצופפים לכם את הארונות.

טיפ מספר 3 – רושמים מה מכיל כל ארגז

חשוב לרשום על כל ארגז מה הוא מכיל. זאת בכדי שתוכלו לשלוט על סידור הארונות בדירה החדשה. הדבר יקל עליכם גם למצוא פריטים נחוצים מיד בהגיעכם לדירה החדשה בטרם תפרקו הכול. כך לא תצטרכו לפתוח עשר ארגזים כדי למצוא זוג גרביים…

טיפ מספר 4 – ארגז עזרה ראשונה

מומלץ מאוד להכין ארגז מיוחד אשר יכלול את כל הדברים הדחופים אשר אליהם אתם עשויים להזדקק בימים הראשונים לאחר המעבר. זה כולל בגדים לימים הראשונים, פיג'מות, כלי מיטה, מברשות שיניים ומשחה, כלי רחצה, קומקום חשמלי, קפה, סוכר וכו'.

טיפ מספר 5 – מנחים את המובילים

חשוב להנחות את חברת ההובלה ולהורות להם היכן להניח כל ארגז בהתאם ליעד שם יאופסנו החפצים הארוזים. הדבר יחסוך לכם הרבה עמל ויגיעה בעת סידור הבית מחדש.

אם תתכוננו היטב תיהנו ממעבר קל, נוח ובטוח.

צריכים לעבור דירה עם או בלי אריזה, התקשרו לחברת מובילים בישראל ונשמח לתת לכם הצעת מחיר הוגנת 052-8449344.

צילום: pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh