מצטיין מערך המילואים: סולומון לוואי מרחובות

מצטיין מערך המילואים: סולומון לוואי מרחובות

ב-1 במאי נפתח חודש ההוקרה למערך המילואים המתרחש כל שנה. חודש זה מבטא את הערכת צה"ל ואזרחי מדינת ישראל למערך המילואים, נבחרת המאופיינת ברוח התנדבות ותורמת רבות לביטחון המדינה בביצוע פעולות משמעותיות בשגרה ובחירום. משרתי המילואים מהווים את כוח הסד"כ הגדול של צה"ל ולכן חודש מאי מוקדש להוקרה עבורם. מבין כלל משרתי המילואים נמצא מילואימניק תושב רחובות, רס"ן (מיל') סולומון לוואי.

רס"ן במיל' סולומון לאווי, משרת כמפקד פלוגה חי"ר קל השייכת לפיקוד העורף. סולומון גר ברחובות בשלוש השנים האחרונות, ביחד עם אישתו וילדו. סולומון התגייס לשירות הסדיר בשנת 2004, ושירת בחטיבת הנח"ל עד שהתקדם להיות מפקד פלוגה. סולומון מספר כי הוא שמח להתייצב בכל פעם שנקרא למילואים. על פעילותו של הגדוד במילואים מספר סולומון "בגדוד משרתים אנשים איכותיים, שעוסבים הכל ומתייצבים לכל צו מילואים, ביניהם אפשר למצוע סטודנטים, הורים לילדים שממשיכים לתרום לאורך השנים".

השנה, סולומון נבחר כמצטיין מערך המילואים מבין 40 מצטיינים נוספים, ומייצג בגאווה את העיר והגדוד. על התחושות עם קבלת ההצטיינות הוא מספר: "ההצטיינות ריגשה אותי, אמנם אני זה שעלה על הבמה, אך אני מקבל את התעודה בשם כל המפקדים והחיילים בפלוגה, אני גאה לייצג אותם בכבוד ושמח שנפלה בחלקי הזכות לפקד ולשרת לצידם במילואים".

משפחתו של סולומון שמחה מאוד גם היא, הוא מוסיף כי אישתו שמחה לקבל את ההערכה לעצם ההתנדבות למילואים.

ההודעה הועברה על ידי דובר צה"ל.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh