שישו את ירושלים: ריקודגלים לכבוד יום ירושלים

שישו את ירושלים: ריקודגלים לכבוד יום ירושלים

בשיתוף עם תנועות הנוער בעיר ימלאו אלפי בני אדם את רחובות העיר עם דגלים ויפצחו בריקודים ברחבת העירייה. כוכבי הנוער עקיבא ו-EZ יעניקו שואו שיסגור את הערב שיוקדש לבירת ישראל, ובמהלכו גם יוקרן סרטון מיוחד

ברחובות יציינו את יום ירושלים בחגיגות ריקודגלים המסורתי עם תנועות הנוער בעיר בהפקתה של החברה העירונית. ב-15.5 (יום שלישי) יכבשו אלפי צועדים את רחובות העיר בתהלוכה ססגונית כשהם נושאים את דגלי המדינה ורוקדים לצלילי מוזיקה מקפיצה לכבוד בירת ישראל.

אירוע ריקודגלים נחשב לאחת ההצלחות הגדולות של העיר רחובות כולה, הידועה במופעי התרבות המצוינים שלה. באירוע יוקרן סרט מרגש על ירושלים, ויופיעו זמרים הנחשבים לפופולאריים בקרב בני הנוער ובהם עקיבא שיארח את הראפר EZ.

הצעדה החגיגית תצא לדרך בסניף בני עקיבא מרכז (רחוב זכריה מדר 23) בשעה 17:00. ההרקדה ההמונית תתקיים ברחבת העירייה בשעה 19:00 עם להקת שיר חדש, ובשעה 19:45 יעלו עקיבא ו-EZ.

האירוע מיועד לבני נוער מכל תנועות הנוער, דתיים וחילוניים יחד, ומיועד להיות אירוע של אחדות בשמחת חגה של ירושלים. הוא יהווה המשך לפעילות המבורכת של בני הנוער ברחובות, שפעילים מאוד לאורך כל השנה והפכו לגאוותה של רחובות עם הצגות ארציות, תרומה לקהילה וחינוך לערכים ולמצוינות.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh