כנס ארצי למנכ"לים ברשויות המקומיות

כנס ארצי למנכ"לים ברשויות המקומיות

מנכ"ל העירייה, דורון מילברג, משמש גם יו״ר אגוד המנכלים ברשויות המקומיות זו הקדנציה השלישית, ובמסגרת זו ניהל השבוע ביד רמה את הכנס השנתי של המנכ"לים ברשויות המקומיות, בהשתתפות כ- 150 מנכ"לים ומזכירים מרשויות מקומיות מכל רחבי הארץ .

המרצה המרכזי היה ח"כ גלעד ארדן, השר לביטחון פנים שהרצה בפני הנוכחים על ממשקי עבודה עם הרשויות המקומיות. בכנס השתתפו בו מובילי הדעה במגזר המקומי בישראל: מנכ"לי משרדים ממשלתיים, בעלי תפקידים בכירים בשלטון המרכזי וכמובן ראשי ערים ורשויות מקומיות ומנכ"לים ומזכירים ברשויות המקומיות, יחד עם עיתונאים ובעלי תפקידים נוספים.

מילברג, המארח, לא פספס את ההזדמנות כדי להזכיר כי גם בעיני גורמי משטרה – השיטור העירוני המשולב ברחובות, שמנוהל ע"י אגף התנועה והפיקח בעירית רחובות – נחשב למוביל בישראל.

הכנס עסק בכישורים ובדרישות הוורסטיליות ממנכ"לי הרשויות המקומיות בכל רחבי הארץ, לאור המציאות המשתנה במהירות בעידן הדיגיטל והרשתות החברתיות.

יו"ר האיגוד מילברג, מסביר: "השנה השקענו בתכנון ובמשאבים על מנת לבנות כנס מעשיר ומפרה במיוחד, לאור נושא הכנס. בעידן הנוכחי, רשויות נדרשות להתאים את עצמן לפרמטרים מחמירים של שירות הלקוחים מהמגזר הפרטי. אני נפגש עם ראשי רשויות ומנכ"לים רבים ואני יודע שבמגזר המקומי יש כוחות מצוינים שיכולים להוביל בכל תחום אפשרי".

לאחר קבלת פנים בתערוכת "מציגים" נערך מושב פתיחה חגיגי. הפאנל הראשון של הכנס עסק  בנושא יחסי שלטון מקומי ושלטון מרכזי, עם מנכ"לי משרדים ממשלתיים וראשי ערים.

פאנל נוסף עסק במהפכת השירות ברשויות המקומיות, אשר הולכות ומאמצות פרמטרים מהשוק הפרטי. הפאנל עסק בניסיונן של רשויות שונות וכיצד ניתן להפוך את העירייה לגוף שירותי מודרני ומתוחכם.

בין לבין יתקיימו הרצאות מעוררות השראה ועניין, כמו שיחתו המרתקת של הפרשן הפוליטי של חברת החדשות, עמית סגל, על פוליטיקה בעידן הדיגיטלי, והרצאתו המצליחה של הפרשן הצבאי של "ידיעות אחרונות", יוסי יהושוע – "בין צוק איתן למלחמת לבנון השלישית".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh