גיוס אשראי לעסק מהבנק: הפרטים שצריך לדעת לפני

גיוס אשראי לעסק מהבנק: הפרטים שצריך לדעת לפני

כמעט כל עסק זקוק בשלב כלשהו לגיוס אשראי מהבנק, בין אם באשראי להקמתו ובין אם לפתרון בעיה תזרימית. גיוס אשראי לעסקים הוא זה שיגרום לעסק לגדול, לצמוח ולתפקד כמו שצריך, ולכן נחוץ להכיר את תהליך לקיחת ההלוואות לעסקים.
אשראי נועד לגרום לעסק לגדול ולהתפתח, להרחיב את פעילות העסק, לשכור עובדים מקצועיים, לרכוש ציוד חדש ובעצם לתפקד כהלכה תוך צמיחה מתמדת. עסק ללא אשראי עלול להישאר במקום ולא למצות את כל יכולתו, ואף לא להצליח לשרוד. עסק חייב אשראי כדי להתקיים ולהבטיח גדילה והתפתחות, ולכן גיוס אשראי מהבנק הוא הכרחי ביותר עבור כל עסק. בקשה הלוואה לעסק מהבנק יכולה להתבצע לבד על ידי הבעלים של העסק או בעזרת איש מקצוע עם ידע נרחב בייצוג מול בנקים.

מהם הגורמים החשובים בגיוס אשראי לעסקים?

הכנת תוכנית עסקית – לצורך הגשת בקשה לבנק להלוואה לעסק, על בעל העסק להציג לבנק תוכנית עסקית מקצועית ומפורטת, לפיה הבנק מחליט אם לאשר את ההלוואה. ההשקעה בתוכנית העסקית חשובה מאוד והיא צריכה לכלול את כל הנתונים העסקיים והפיננסיים של העסק, לכן מומלץ להיעזר בבעל מקצוע כדי לבנות אותה, תוך כדי ליווי פיננסי מתאים.

הבנת אפשרויות המימון הבנקאיות – לפני שניגשים לבנק, כדאי לעשות עבודת הכנה טובה בכל הקשור לסוגי המימון האפשריים מול הצורך הנדרש של העסק. בין האפשרויות הקיימות: קבלת אשראי באמצעות הגדלת מסגרת האשראי, הלוואות לעסקים עם פירעון באופן מיידי שמוזיל את הריבית או הלוואה עסקית עם החזר תקופתי אחיד ועוד. לכל אחד מסוגי המימון יש מטרה עיקרית שצריך להבין אותה ולקשר אותה לצורך העסק. כדאי להגיע לבנק מוכנים עם הפתרון הטוב בשבילכם, וגם אם הוא לא יינתן לכם, כדאי להראות בקיאות בסוגים השונים.

קשר רציף עם הבנק – רצוי להיות בקשר רציף עם הבנק עוד לפני בקשת האשראי. עדיף לנהל את החשבון בבנק, להכיר את מנהל הסניף וליצור יחסי עבודה וקשרים אישיים.

ייצוג מול הבנקים – ההתנהלות מול הבנקים מצריכה ידע מקצועי נרחב. כדי להעלות את הסיכוי בגיוס אשראי לעסק, מומלץ להיעזר בליווי פיננסי של יועץ פיננסי, אשר ייצג אתכם מול הבנק. כדי לקבל הלוואה נדרש לדעת את שפת הבנקאים, דבר שלא כל העסקים הקטנים מבינים. המייצג ידבר עם הבנק בשפה הבנקאית הנחוצה, וכך הסיכוי להשיג גיוס אשראי לעסק גדל.

לסיכום, גיוס אשראי לעסק הוא נחוץ ונדרש לכל עסק, שבאמצעותו העסק יכול להתפתח ולמקסם את פוטנציאל הרווח שלו. גיוס אשראי לעסקים הוא תהליך לא ארוך ולא פשוט, שדורש ידע רב ומקצועיות הן בעבודת ההכנה והן בזמן הבקשה עצמה. מומלץ מאוד להיעזר בליווי פיננסי או יועץ פיננסי כדי להגדיל את הסיכוי בקבלת ההלוואה הנכספת.

תמונה: storyblocks

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh