שלוש שנים אחרי שהוקם: נחנך בית הספר "ניצני המדע"

שלוש שנים אחרי שהוקם: נחנך בית הספר "ניצני המדע"

ביום שחרור ירושלים חגגו את חנוכת בית הספר "ניצני המדע", בסימן 70 שנות עצמאות למדינת ישראל. ביה"ס "ניצני המדע" צמח עם השנים, ונבנה במספר שלבים. כעת הושלמה סופית בנייתו ונקבע מועד לחנוכת הבית.

לקראת האירוע לבש בית הספר חג: את פני האורחים וההורים הרבים שהגיעו קידמו דמויות של בן גוריון והרצל, כשברקע תפאורה מרשימה של שערי ירושלים.

שרה והב, מנהלת מחלקת החינוך היסודי: "בי"ס ניצני המדע אמנם צעיר בשנים, אך כבר בעל הישגים לימודיים ניכרים וזכה בפרסים ארציים. לא פחות מכך, נהנינו מהאווירה הערכית המיוחדת השורה בביה"ס, אשר מחבק את הילדים ומוצא מקום לכל ילד. כל הכבוד למנהלת דורית נדלר, ולצוות המקצועי ביותר במקום- מורות וסייעות" .

האורחים ביקרו בגלריית האמנות וצפו בתוצרי התלמידים המגוונים במרחבי הלמידה. כל העבודות עסקו בנושא מדינת ישראל: "חוקרים את העבר – מוקירים את ההווה וחוזים את העתיד"

בתהלוכה חגיגית ומרהיבה צעדו זה אחר זה תלמידי בית הספר כאשר כל הילדים בני אותה שכבה מחופשים לדמויות המתקשרות להישגי המדינה מתחומי המחקר והמצאות הישראליות, כוחות הביטחון, חלוצים והעיר רחובות.

לסיום הערב התקיים מופע דגלנות של בוגרי כתה ו' וכל המשתתפים יצאו בריקודי הורה בהנחייתו של אורי זר.

כל באי האירוע חשו באנרגיות הטובות השורות במקום ובשמחת העשייה הנמצאת בבית הספר, בהובלתה של מנהלת ביה"ס דורית נדלר  ובשיתוף הצוות החינוכי והנהגת ההורים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh