מתן דיל לא יתמודד לראשות העיר ומקים מפלגה חדשה

מתן דיל לא יתמודד לראשות העיר ומקים מפלגה חדשה

סגן ראש העיר מתן דיל מבהיר היום באמצעות סרטון שהעלה בעמוד הפייסבוק שלו את כוונותיו לקראת הבחירות הקרבות.

דיל משחרר סרטון ראשון ומושקע, פותח את קמפיין הבחירות שלו תחת הסלוגן: "יותר רחובותי, יותר בשבילי!" ומסמן את היעד – להפוך לסיעה המובילה במועצה.

מתוך הסרטון:

מתן דיל: "יש לי חלום אחד והוא להיות ראש העיר שלכם ואני אעשה זאת ביחד אתכם. רבים פנו אלי בתקופה האחרונה וביקשו ממני להתמודד לראשות העיר כבר בבחירות הקרובות ואני מודה להם בכל ליבי על האמון ומבקש לומר להם היום; לא אתמודד נגד רחמים מלול. לא אתמודד מול מי שהיה בעבורי דמות אב, אדם שתמך בי ועזר לי לעשות למען רחובות. "לכל זמן ועת לכל חפץ". כך גדלתי וחונכתי זה המצפן האישי שלי ועל פיו אני פועל וכך אני מחנך את ילדי".

בסרטון דיל מתייחס גם לסקרים האחרונים שפורסמו בגין איכות החיים בעיר ועל מצבה הכללי של העיר ומציב יעד נוסף בהפיכת העיר מעיר טובה לעיר טובה אפילו יותר: "כולנו יודעים שרחובות היא עיר שטוב לחיות בה. אבל אנחנו גם יודעים שיש דברים שצריך לשפר. חייבים לשמר את ההישגים ,אך לא לשקוט על השמרים, נעבוד יותר ,נעשה יותר ונשיג יותר".

מסמן את היעדים בהם יתמקד בקדנציה הקרובה: נקיון  |  חנייה  |  חינוך  |  שיתופיות ושקיפות- הגברת המעורבות של התושבים בתהליכים עירוניים ושיפור השירות לתושב  |  הגדלת תקציבי הספורט  |  חדשנות והנגשת העייריה לתושבים.

כמו כן, דיל מציב יעד ברור לסיעה 'רחובותי' שבראשותו: "בקדנציה הקרובה ביחד נהפוך את 'רחובותי' להיות הסיעה החזקה והמשפיעה ביותר במועצה".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh