מחר בבוקר: יפורסמו השיבוצים לילדי גני טרום חובה

מחר בבוקר: יפורסמו השיבוצים לילדי גני טרום חובה

הורים לילדים בגילאי 4 יוכלו החל ממחר בבוקר, יום חמישי, 24 במאי, לצפות בשיבוצים של ילדיהם באתר האינטרנט העירוני.

השיבוצים נקבעו בהתאם לקריטריונים שפורסמו, ביניהם הצורך בצהרון, אזור מגורים/רישום, איזון בנים בנות, איחוד אחים ועוד.

ניתן להגיש ערר על השיבוץ עד ליום חמישי, 31 במאי, באמצעות אתר האינטרנט העירוני.

עיריית רחובות, באמצעות המחלקה לגיל הרך באגף החינוך והנוער, פותחת את אתר השיבוצים לצפייה, לאחר עבודה רבה שנעשתה בהתאם לקריטריונים שפורסמו, והחל ממחר, יום חמישי, 24.5.18, יוכלו הורים לילדים בגילאי 4 (שנתון 2014) לצפות בשיבוצים של ילדם.

הקריטריונים לשיבוץ: צורך בצהרון; אזור מגורים/רישום; הרכב קבוצות גיל; איזון בנים בנות; איחוד אחים; סיבות רפואיות מגובות במסמכים; רצף חינוכי וזרם.

הורים אשר יהיו מעוניינים להגיש בקשת ערר, יוכלו לעשות זאת באמצעות אתר השיבוצים עד יום חמישי, 31.5.18. וועדת הערר, המורכבת מנציג ציבור, נציג פדגוגי, מנהלת המחלקה לגיל הרך, רכזת רישום, וועדות המפוקחות על ידי מבקר העיריה,   תדון בבקשות במהלך חודש יוני.

הקריטריונים שיעמדו בפני וועדת הערר: בקשות על בסיס מקרים רפואיים – צרכים מיוחדים המגובים במסמכים רפואיים או לחלופין של אנשי המקצוע הרלוונטיים; בקשות על בסיס מורכבות משפחתית – צרכים מיוחדים המגובים במסמכים רפואיים או לחלופין של אנשי מקצוע רלוונטיים; בקשות על בסיס מרחק; בקשות על בסיס חברים.

תשובות על הערר יישלחו ישירות להורים באמצעות הדוא"ל, במהלך חודש יוני.

האתר יהיה פתוח בין התאריכים 24 – 31 במאי, לצפייה בשיבוצים ולהגשת ערר.

המחלקה לגיל הרך באגף החינוך והנוער פועלת בשיתוף הצוותים החינוכיים על מנת  לספק מענה מיטבי לצרכיהם הלימודיים, הרגשיים והחברתיים של הילדים  ושל כל אחד ואחת באופן אישי.

בתמונה: ילדי גן לולב ברחובות, זוכה פרס החינוך הארצי לשנה זו.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh