נפתחה ההרשמה לקייטנות הקיץ בבתי הספר בעיר

נפתחה ההרשמה לקייטנות הקיץ בבתי הספר בעיר

מהרו להירשם: החברה העירונית לתרבות, ספורט ונופש תפעיל ברחובות את הקייטנות לילדי בתי הספר בעיר ותציע מגוון רחב של קייטנות בעלות תכנים עשירים ומגוונים.

בנוסף ל"בית הספר של החופש הגדול", תפעיל החברה קייטנת הכנה לכיתה א', קייטנות ייחודיות בנושאי ספורט ואמנות, וכן את הקייטנות הציבוריות בהתאם לצו פיקוח הקייטנות שהוציא משרד הפנים.

לבקשת הנהגת ההורים, הנחה ראש העיר להאריך את יום הקייטנה במחזור הראשון (בבי"ס של החופש הגדול ובהכנה לילדי כיתה א') עד לשעה 16:30, בתוספת תשלום שאושרה ע"י הנהגת ההורים.

כמו כן נענה לבקשת הנהגת ההורים לקיים מחזור נוסף של קייטנה בבתי הספר לילדי כיתות א'-ג' במחיר התואם את צו הפיקוח הקייטנות, והורה כי עיריית רחובות תשתתף בסבסוד הקייטנות.

מנכ"לית החברה העירונית, יוספה חליבה: "עמלנו על הכנת תוכניות איכותיות לקייטנות שיתנו מענה לאלפי ילדי העיר החל מגן חובה. כל ההורים יוכלו למצוא קייטנה העונה על תחומי העניין של ילדיהם. אנו שמחים שראש העיר היה קשוב לבקשות ההורים ואישר סבסוד של קייטנות המחזור השני, שאפשר את קיומן. אנו עושים כל מאמץ על מנת להוציא את הקייטנות לפועל באופן המיטבי ביותר".

אורית שרגאי, יו"ר הנהגת ההורים העירונית: "הנהגת ההורים רוצה להודות לראש העיר ולכל העוסקים במלאכה- יוספה חליבה מנכ"ל החברה העירונית והמשנה לראש העיר, חבר המועצה יניב מרקוביץ יו"ר דירקטוריון חוויות שהיו קשובים לצרכי ההורים ועל שיתוף הפעולה. ביחד יצרנו מתווה לקייטנות שנותן מענה למרבית הצרכים ובמחירים הוגנים".

ההרשמה לקייטנת מדעים תיפתח ביום שני, 28.5, בשעה 8:00 וכל הקודם זוכה.

גם במהלך הקיץ הקרוב יוכלו תלמידי רחובות לבחור לעצמם את הקייטנה המתאימה והמועדפת עליהם ביותר במסגרת קייטנות החברה העירונית לתרבות, ספורט ונופש. הקייטנות כולן מופעלות בבתי הספר היסודיים, במרכזי החברה השונים ובאולמות הספורט ברחבי העיר, וכוללות פעילויות מגוונות, מפעילים מקצועיים ותכנים עשירים ומעשירים שמועברים על ידי הצוות הבית ספרי והצוותים המקצועיים של החברה העירונית.

קייטנות הקיץ של החברה העירונית נחשבות לאיכותיות במיוחד לאור התכנים המגוונים והיחס האישי שמוענק לכל אחד מהילדים שנוטלים בהן חלק.

החברה העירונית מקיימת ברחובות את קייטנת 'בית הספר של חופש הגדול' והפעם בנושא 'מפליגים עם סיפורים'. הקייטנה מיועדת לילדים בכיתות א'-ג', וכוללת את תלמידי החינוך המיוחד. תכנית הקייטנה עשירה במגוון הפעלות – פעילות מוזיקלית, ספורט, מחול, הרקדות, הצגות ילדים, מופע קסמים, יום שיא בשיתוף הורים ועוד.

בית הספר של החופש הגדול יתקיים בין התאריכים 19-1 ביולי, בימים א'-ה', בין השעות 13:00-8:00. יש אפשרות להירשם לצהרון, עד השעה 16:30, על פי תכנית העשרה מותאמת הכוללת ארוחת צהריים חמה ומזינה.

ילדי כיתות ג' בבתי הספר ניצני המדע, הרצוג, רמת אלון ומעלות משולם יזכו לקייטנת מצוינות באנגלית (תכנית תלמ"א – תכנית לאומית מצוינות אנגלית), שתופעל במסגרת קייטנות בתי הספר בין התאריכים 19-2 ביולי, בין השעות 13:15-8:00. הקייטנה לילדי בית הספר מעלות משולם תתקיים במבנה ביה"ס אמי"ת עמיחי עקב שיפוצי קיץ.

במקביל, תפעיל החברה העירונית בבתי הספר את הקייטנות הציבוריות הנמצאות תחת צו הפיקוח של מחירי הקייטנות שפורסם ע"י משרד הפנים. הקייטנות הציבוריות תתקיימנה בין התאריכים 19-1 ביולי, בימים א'-ה', בין השעות 13:00-8:00. תינתן אפשרות להירשם ליום ארוך עד השעה 16:00, הכולל ארוחת צהריים חמה ומזינה (תנאי לקיום יום ארוך בבית הספר הינו מינימום של 66 נרשמים).

החברה תקיים בבתי הספר בעיר גם קייטנות הכנה לכיתה א' שיועברו על ידי מורים מוסמכים לגיל הרך, ובהן ילמדו הילדים בצורה חווייתית את האותיות, בהשראת הספר "אותיות מפטפטות" של דתיה בן דור. באופן זה הילדים יחוו הכרות עם סביבת הלימוד החדשה וייחשפו לתכנים חינוכיים בדרך יצירתית. הקייטנה תתקיים בין התאריכים 31-1 ביולי, בימים א'-ה', בין השעות 13:00-8:00, וניתן יהיה להירשם לצהרון עד השעה 16:30 בתוספת תשלום.

מחזור שני של הכנה לכיתה א' יתקיים בין התאריכים 9-1 באוגוסט ב-5 בתי ספר בעיר – ניצני המדע, בן גוריון, נבון, ויצמן ומעלות משולם (שתתקיים באמי"ת עמיחי עקב שיפוצים) –  בפורמט של יום ארוך (16:00-8:00).

כמו כן ייפתח מחזור שני של קייטנת קיץ ציבורית לילדי כיתות א'-ג', בהתאם לצו פיקוח הקייטנות וזאת הודות להחלטת ראש העיר בדבר מימון הקייטנות. המחזור השני יכלול פעילות עשירה בנושאים מגוונים, בין התאריכים 9.8-22.7, בין השעות 13:00-8:00, ב-5 בתי ספר בעיר – ניצני המדע, בן גוריון, נבון, ויצמן ומעלות משולם (שתופעל באמי"ת עמיחי עקב שיפוצים). תינתן אפשרות להירשם ליום ארוך עד השעה 16:00 בתוספת תשלום, הכולל ארוחת צהריים חמה. התנאי לקיום קייטנת קיץ במחזור השני בבית הספר הינו מינימום של 66 נרשמים.

קייטנת המדע לכיתות א'-ו', ביוזמת משרד המדע והטכנולוגיה ובמימונו, תופעל אף היא על ידי החברה העירונית ב-4 בתי ספר בעיר – הדרים, הרצוג, סמילנסקי ורמון – במטרה להנגיש את תחומי המדע, הטכנולוגיה והחלל לילדים. במסגרת התכנית, שתתקיים בין התאריכים 26-22 ביולי, בין השעות 13:00-8:00, יעבירו המדריכים 3 סדנאות בדרך חווייתית באמצעות ערכות רובוטיקה, אלקטרוניקה וטכנולוגיה. ההרשמה לקייטנת המדע תחל ביום שני, ה-28.5 בשעה 8:00. מספר המקומות מוגבל, כל הקודם זוכה.

בנוסף על קייטנות אלו, החברה העירונית תקיים מגוון רחב של קייטנות ייחודיות שמתאימות לכל אחד מהילדים – 'קייטנת אמנויות הבמה' שתתקיים בבימת הנוער רחובות בשני מחזורים, ובמסגרתה הילדים יתנסו מידי יום בכל הקשור לעולם הבמה – סדנאות דרמה ייחודיות, משחקי אלתור ומשחקי תפקידים, שירה, פיתוח קול, איפור במה ויצירת אביזרי במה. בסיום התהליך מעלים הילדים, יחד עם הבמאי, מופע סיום מושקע וססגוני.

תכנית קיץ מיוחדת לילדים ונוער בבית האמנים שתציע פעילות קיץ יצירתית לילדים ונוער חובבי אמנות, ובין היתר, עיסוק בציור, פיסול, בניית מודלים בהשראת חגיגת הקיץ, בשילוב פעילות חברתית, חווייתית והעשרה אמנותית. מורי התכנית הינם אמנים פעילים המלמדים גם בתכנית המצטיינים לילדים יוצרים. סדנאות קיץ לילדים בבית הקרמיקה אשר במסגרתה פיסול בחימר, פסיפס, פעילות חברתית-חווייתית והעשרה אמנותית. במרכז חלומות תפעל קייטנת החלומות, שתחל עם סיום צהרון הקיץ, ב-22.7, ותופעל עד לשבוע האחרון של אוגוסט (24.8), ובמסגרתה ייהנו הילדים, בגילאי 8-4, מימי כיף מלאים בהפעלות והופעות.

עבור הספורטאים הצעירים שבין ילדי העיר, מציעה החברה העירונית גם קייטנות ספורט בהדרכת מאמנים ומדריכים מוסמכים, המשלבות הדרכה מקצועית ופעילויות חברתיות ומהנות המתקיימות באולמות ספורט ממוזגים ומיועדות לילדים מכיתה א' ועד לבני נוער בכיתה י"ב, בחלוקה לקבוצות גיל. בין היתר, קייטנת כדורגל בהיכל הספורט הממוזג "ברזילי" בשני מחזורים לתלמידי היסודי, קייטנת כדורסל שתתקיים באולמות הספורט "אוסי וזוהר" ו"שפרינצק" גם היא בשני מחזורים לתלמידי היסודי, מחנה כדורסל מקצועי, באולמות הספורט "קציר", "אמי"ת" ו"שז"ר" לעולים לכיתות ה'-יב', קייטנת כדור-יד בהיכל הספורט "קציר", ומחנה מצוינות "אתנה" לכדורסל בנות בכיתות א'-ו' הכוללת גם 2 הרצאות העשרה באולם הספורט "שז"ר".

לפרטים ולהרשמה: 08-6683890, באתר החברה העירונית רחובות www.ironit-rehovot.co.il ובעמוד הפייסבוק של החברה העירונית.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh