הופעות לילדים ומבוגרים

הופעות לילדים ומבוגרים

הופעה מכל סוג שהוא היא חוויה מהנה מאוד גם לילדים וגם למבוגרים. בין אם מדובר על זמר מוכשר שאנחנו יודעים לזמזם את כל שיריו, בין אם זוהי תזמורת קאמרית שמורכבת מנגנים וירטואוזים, בין אם להקה צעירה שכולם עוד ידברו אליה, בין אם זהו ערב קאברים שמזכיר לנו להיטים פופולריים, בין אם זהו אורח נחשב מחו"ל וישנן כמובן עוד אפשרויות – תמיד מובטחת לנו נחת רבה ולא מעט שמחה.

לתת הזדמנות לאמן חדש

בדרך כלל אנחנו מעדיפים להגיע להופעות של אמנים מוכרים, במקרים רבים כאלה שכבר היינו בהופעה שלהם ויודעים בדיוק למה לצפות. ההעדפה מובנת לגמרי: אם אנחנו מגיעים למשל להופעה של שלומי שבת, אין סיכוי שנתאכזב, ובאופן דומה מופע מחווה לביטלס או לדיוויד בואי יספק לנו שורה ארוכה של להיטים מוכרים ומרגשים.

מצד שני, לפעמים דווקא כשמגיעים להופעה של אמן חדש ולא מוכר, מושג ריגוש משמעותי במיוחד. הופעות שכאלה יכולות להיות מתגמלות במיוחד גם בזכות הגילוי של מישהו חדש עבורנו והעשרת הרפרטואר שלנו, וגם בזכות הסיפוק מהבחירה שחרגה מהשגרה.

אולם גדול או מועדון אינטימי?

עוד התלבטות כשמחפשים הופעה, בעיקר למבוגרים, היא לגבי המיקום של ההופעה. ישנן הופעות שמתקיימות באולמות גדולים, ומטבע הדברים מגיע אליהם קהל רב, ומצד שני ישנן גם הופעות אינטימיות במהותן במועדונים קטנים יותר. כדאי לגוון וללכת לשני סוגי המופעים, שכן כל אחד מהם מציע חוויה שונה לגמרי (גם בלי קשר לזהות המופיעים) – וכך ליהנות ממגוון רחב של הופעות.

לאיזה הופעות כדאי לקחת את הילדים?

גם לילדים מוצע מגוון רחב מאוד של אפשרויות. מצד אחד ישנם כוכבי ילדים פופולריים במיוחד דוגמת רינת גבאי, יובל המבולבל, מיקי, רוי בוי, דוד חיים ואחרים, ומצד שני ישנן הופעות שמבוססות לאו דווקא על המופיעים אלא יותר על התוכן.

גם כאן ההמלצה היא לגוון: כשמגיעים להופעה לילדים של אמן פופולרי מגלים עד מהרה מדוע הוא כה פופולרי ואהוב – מדובר על אמנים שיודעים ליצור קשר מצוין עם הקהל הצעיר, להצחיק אותם, לרגש אותם, לשמח אותם, לפעמים גם ליצור אצלם מתח (שמותאם לגילם, כמובן) ואז לספק קתרזיס, ובעיקר הם מהווים מודל מוצלח לחיקוי. גם הסוג השני של הופעות לילדים, שכולל למשל קלאסיקות כמו עוץ לי גוץ לי, זהה ושלושת הדובים, טרופותי, פיטר פן, סינדרלה, איה אאוץ' ואווה וכו', מספק חוויה מוצלחת מאוד ובעיקר תכנים מעשירים שתורמים להתפתחות הילדים (ובמקרים רבים מספקים הנאה גם להורים).

מחיר

המגוון הרחב מאוד של הופעות בנתניה, הן לילדים והן למבוגרים, מאפשר לכל אחד למצוא הופעה מוצלחת, במקום מתאים מבחינתו, ובעלות סבירה. כדאי לזכור שהופעה לילדים כרוכה במקרים רבים בהוצאות נוספות על מזכרות, אוכל ושתייה, וגם הופעות למבוגרים מחייבות השקעה בבייביסיטר, חנייה וכו', כך שכדאי לבחון גם את העלות של כל הופעה ולייחס משקל בלתי מבוטל גם לפרמטר זה.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh