צלון לים – ליצור פינה פרטית ומוצלת!

צלון לים – ליצור פינה פרטית ומוצלת!

מי לא אוהב ללכת לים? אבל ברור שהחוויה יכולה להיות אפילו טובה יותר עם מעט צל! זוהי בדיוק המטרה של צלון לים ועליו נסביר במאמר זה.

מהו צלון לים?

מדובר על יריעת בד ייעודית לשימוש בחוף הים, שמטרתה היא להעניק פינה מוצלת לשוהים תחתיה. ליריעה זו יש מאפיינים ייחודיים, שהופכים אותה לטובה כל כך לשימוש בים. לדוגמה, הקלות שבה ניתן להתקין ולפרק את הצלון, ההתאמה שלו להתקנה בחול הים, הבד מסנן הקרינה ועוד. תכונות אלו והוספות הן אלו שהופכות את הצלון לפתרון המושלם לחוף הים.

פשוט להגיע ולהתיישב

מכירים את רגע ההגעה אל החוף, בו שנייה אחרי שסקרתם את הגלים התחלתם לחפש לעצמכם מקום עם מעט צל להתמקם בו? עם צלון לים לא תצטרכו לרדוף עוד אחרי הצל, מפני שהוא פשוט יהיה בכל מקום שתחליטו להתקין אותו! בהגיעכם אל החוף, כל שעליכם לעשות הוא להתקין את הצלון, להתיישב תחתיו וליהנות מהבריזה, מהגלים וכמובן – מהצל.

למה הצל חשוב כל כך?

מעבר לעובדה, שהשמש נותנת לנו מאורה לאורך כל שעות היום ושהיא מאוד מחממת ובעיקר בשטחים פתוחים כמו חופי הים, היא גם עלולה להזיק לנו עד מאוד, גם אם לא בטווח המידי. הרי כולנו מכירים את העור האדום והצורב לאחר חשיפה ממושכת לשמש ואת הקילופים והנמשים שמגיעים לאחר מכן. תופעות אלו למעשה מסמנות את נזקי השמש המצטברים ולכן חשוב כל כך להפחית את החשיפה אליה עד כמה שאפשר.

פשוט ליהנות מהבריזה

השהייה בים אמורה להיות נעימה ומרגיעה ואין ספק, שבים יש הרבה אלמנטים מרגיעים: המראה הכללי של הים, רחש הגלים, מראה ילדים הנהנים לבנות ארמונות בחול או לשחק במים, החול הרך, ריח המים המלוחים, חום השמש וכמובן – הבריזה. אם כן, כאשר מוציאים את חום השמש מהמשוואה, הרי שבהחלט ניתן ליהנות מהאווירה השלווה של הים.

כל היתרונות בצלון אחד!

צלון לים הוא בעל יתרונות רבים, כאשר הבולט שבהם הוא הניידות שלו, המאפשרת לכם לקחת אותו ממקום למקום וכמו כן, גם האפשרות לשים אותו בתא המטען של הרכב מבלי שיתפוס מקום רב בו. יתרון נוסף של הצלון הוא, האפשרות לשהות זמן ממושך בים בלי לדאוג מפני קרינת השמש ולמעשה, ניתן להשתמש בו גם במקומות אחרים. לדוגמה, אם אתם יוצאים ללינת שטח או לטיול בשטח, באפשרותכם ליהנות מצילו בכל מקום שהוא.

בחירת צלון

בחירת צלון לים צריכה להיעשות תחילה על פי רמת סינון הקרינה שלו ועל פי קלות ההרכבה והפירוק שלו. כמו כן, ניתן לבחור צלונים שונים בגדלים שונים ובצבעים שונים ובאפשרותכם לבחור את הצלון בעל כל התכונות החשובות לכם וליהנות ממנו בכל פעם מחדש.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh