שריקת סיום חגיגית…

שריקת סיום חגיגית…

900 חניכי בית הספר העירוני לכדורגל לקחו חלק בשבוע שעבר במסיבות סיום העונה בהשתתפות כוכבי הכדורגל בעבר ובהווה – אבי נימני, לירן שטראובר ועוד

לרגל סיום עונת המשחקים, התקיימו השבוע מסיבות סיום השנה של בית הספר העירוני לכדורגל בהנהלתו של אלכס בר-מכר בהשתתפות כוכבי כדורגל בעבר ובהווה.

האירועים נפתחו בטורנירים בין בתי הספר השונים בעיר ולאחר מכן חולקו תעודות הצטיינות. במקום גביעים ומדליות, הוחלט להעניק השנה תשורה עם ערך מוסף, הספר "סודות הכדורגל של נועם", שנכתב ע"י שחקן העבר שמעון גרשון.

את האירוע הנחה מוטי פשחצקי, שדר ערוץ הספורט, ובשיאו של הערב התקיימה הגרלה שבמסגרתה נבחרו ילדים לבעיטות פנדלים לשוער האגדי של נבחרת ישראל וכוכב גולסטאר – לירן שטראובר, ומספר לא מבוטל של ילדים אפילו הצליחו להבקיע שער. בין הנוכחים היו שחקני ליגת העל – גדי קינדה ודין דוד, וכוכב העבר האגדי אבי נמני אשר בירך את הילדים.

לדברי איציק עובדיה, סמנכ"ל החברה העירונית רחובות ומנהל אגף הספורט: "אנו שמחים לראות איך משנה לשנה לשנה מצטרפים יותר ויותר ילדים לפעילות בית הספר לכדורגל שמטרתו לקדם את הדור הצעיר לתרבות ספורט ואהבת המשחק. הילדים נהנו מאוד מהתחרות ומהמפגש עם כוכבי הכדורגל של ההווה והעבר. תודה רבה להורים על האמון במערכת הספורט".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh