חידון התנ"ך העירוני: ביה"ס שפרינצק במקום הראשון

חידון התנ"ך העירוני: ביה"ס שפרינצק במקום הראשון

כמדי שנה, נערך חידון תנ"ך עירוני, החידון כולל נציגים מ-17 בתי ספר יסודיים ברחבי העיר ומתקיים השנה בסימן 70 שנה למדינה. בי"ס בן גוריון ניהל את התהליך ברחובות וארגן את החידון. במקום הראשון זכה עידו לנדאו מבי"ס שפרינצק, במקום השני- יאיר גוטלר מבי"ס רמון, ובמקום השלישי, אלעד ביבר מבי"ס הרצוג.

גמר תחרות חידון התנ"ך העירוני של רחובות נערך אתמול בהשתתפות 17 בתי ספר יסודיים ממלכתיים ברחובות בהיכל התרבות ברחובות.

החידון נערך השנה בנושא "בעקבות מנהיגים מקראיים", ובסימן 70 שנה למדינה.

החידון, שנערך ברחובות זו השנה שלישית בתמיכתה של מחלקת החינוך היסודי באגף החינוך בעירית רחובות, מנוהל על ידי בית הספר בן גוריון, בראשות המנהלת אורנה בן דוד, אשר הוביל את כל התהליך מול בתי הספר, וניהל את חצי הגמר בביה"ס בן גוריון.

הפרויקט נערך בשיתוף מרכז תקוותנו המנוהל על ידי משה ישראלי, מרכז מורשתנו בניהול רועי צדוק ובסיוע בנות השירות הלאומי של מרכז מורשתנו שסייעו לתלמידים בהליך הלימוד וההכנה לחידון.

את השאלות בחידון כתב נריה פנחס, שמנהל מדי שנה ביום העצמאות את חידון התנ"ך העולמי לנוער מטעם משרד החינוך וחתן התנ"ך בעבר בעצמו . חיבר ליווה והנחה.

תהליך ההכשרה וההכנה לחידון נערך בתוך בתי הספר בשכבות ה' ו-ו'. התלמידים השקיעו מאמץ רב, למדו ונבחנו בחצי הגמר. לגמר הגיע נציג מכל בית ספר.

אורנה בן דוד, מנהלת בי"ס בן גוריון: "אנו מודים על ההזדמנות שניתנה לבית הספר ע"ש בן גוריון להוביל את חידון התנ"ך בעיר רחובות. אני רואה חשיבות רבה בלימוד והעמקה  בספר הספרים בדרך יצירתית וייחודית של חידון התנ"ך, וגאה בתלמידי העיר על כברת הדרך הארוכה והמשמעותית שעברו בעולם הקסום של שבילי התנ"ך".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh