אורח הכבוד בכנס ה-2 לעסקים וכלכלה: שר האוצר, ח"כ משה כחלון

אורח הכבוד בכנס ה-2 לעסקים וכלכלה: שר האוצר, ח"כ משה כחלון

כנס רחובות ה-2 לעסקים וכלכלה – אורח הכבוד: שר האוצר משה כחלון.

לאור הצלחת הכנס הראשון: כנס רחובות לעסקים ולכלכלה הופך למסורת וצפוי להתקיים ב-10 ביולי במרכז  מורשת יהדות תימן וקהילות ישראל.

אורח הכבוד השנה יהיה האישיות הבכירה ביותר בתחום, שר האוצר, ח"כ משה כחלון. הכנס יעסוק השנה בנושא  "החדשנות כמובילה להצלחה בעסקים".

עיריית רחובות מקיימת את האירוע בשיתוף "מעוף", הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים במשרד הכלכלה.

העיר רחובות נמצאת כיום בתנופת התרחבות של אלפי יחידות דיור, ובמקביל – תכנון ובנייה של עשרות אלפי מ"ר של משרדים ומסחר בכל חלקי העיר. כחלק מפעילות העיריה לחזק את הקשר עם בעלי העסקים והחברות הפועלים בעיר ועל מנת להביא עסקים חדשים, החלו בשנה שעברה במסורת של  כנס רחובות לעסקים וכלכלה, המארח את בעלי העסקים הקטנים והבינוניים ומביא בפניהם מידע בנושאים שונים.

הכנס ה-1 שהתקיים בנובמבר 2017 נחל הצלחה ענקית. כ-300 בעלי עסקים ואורחים הגיעו ונהנו מהרצאות מרתקות, הן של ראש העיר על התוכניות בתחום והן של אנשי מקצוע בתחומים שונים ורלוונטיים, שהעניקו להם מידע רב ומועיל.

ההצלחה הגדולה של הכנס הראשון והמשוב מבעלי העסקים הביאו את העיריה להפוך את כנס רחובות למסורת: כנס רחובות השני לעסקים ולכלכלה יתקיים ביום שלישי 10 ביולי 2018 בשעה 16:30 במרכז מורשת יהדות תימן וקהילות ישראל, רח' אברבנאל 7, רחובות.

ראש העיר יפתח את הכנס, שתנחה מחזיקת תיק רישוי עסקים; אורח הכבוד יהיה שר האוצר, משה כחלון, אשר ישוחח על נושא הכנס בשילוב נושאים אקטואליים. כמו כן צפויה הרצאה של מומחה לשיווק דיגיטלי נועם מנלה בנושא "תפיסת עולם חדשנית", וכן של מנהל מעוף ראשון לציון, רוברט פנקוס בנושא כלי צמיחה לעסקים ואחרים.

הכנס מיועד לכל מי שנושא הכלכלה והעסקים בעיר רחובות מעניין אותו, לבעלי עסקים ובעלי מקצועות חופשיים הפועלים בעיר רחובות וסביבתה, והם ייהנו מהרצאות מקצועיות בנושאים כמו שיווק דיגיטאלי לעסקים, חדשנות בעסקים, כלי הסיוע של מעוף לעסקים קטנים ובינוניים ועוד.

ההשתתפות הינה ללא תשלום, ומותנית בהרשמה מראש בטלפון: 03-9533953 או בקישור https://lp.vp4.me/8ha3 . מספר המקומות מוגבל.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh