בית הספר ניצני המדע זכה בתחרות רובוטיקה ארצית

בית הספר ניצני המדע זכה בתחרות רובוטיקה ארצית

בבית-הספר "ניצני המדע" לא מפסיקים לאסוף פרסים: הפעם בתחרות רובוטיקה ארצית!

נבחרת הרובוטיקה של בית ספר ניצני המדע השתתפה בתחרות רובוטיקה שנערכה בתל-אביב, בנושא חסכון במים. התלמידים הציגו מחקר, מימצאים ומסקנות שלהם ודגם רובוטי שנועד לתת מענה לבעיה, וזכו בפרס "כוחות מאוחדים" ולשבחים מהשופטים על עבודת צוות המרשימה שעשו.

נבחרת הרובוטיקה של בית הספר ניצני המדע זכתה בפרס "כוחות מאוחדים" בתחרות רובטיקה ארצית שהתקיימה בתיכונט בתל-אביב.  תחרות זו התקיימה במסגרת פרוייקט JUNIOR FLL העולמי, ומרוכזת בארץ ע"י עמותת FIRST והטכניון, תוכנית ייחודית שמטרתה לחשוף צעירים להנאה, התרגשות והאתגר שטומנים מקצועות ההנדסה והטכנולוגיה תוך דגש על טיפוח כישורי חיים כמו ביטחון עצמי, תחושת מסוגלות, יכולת עבודה בצוות, יכולת קבלת החלטות, ניהול משאבים ועוד.

במהלך השנה פעלה בבית הספר תוכנית רובוטיקה בשיתוף תוכנית קרב למעורבות בחינוך וחברת א.ש בינה. במהלך התוכנית נחשפים התלמידים לעולם הרובוטיקה, תוך היכרות עם מרכיביו המגוונים: אלקטרוניקה, מכניקה, תכנות ולוגיקה, במטרה ליצור הבנה ולעורר את הסקרנות הטבעית של התלמידים.

נושא תחרות הרובוטיקה השנה הוא "חסכון במים", התלמידים חקרו את הנושא, חברי הנבחרת הציגו את עבודת החקר והממצאים שגילו  על גבי פוסטר מעוצב, בנוסף בנו ותכנתו דגם רובוטי. במסגרת התחרות הציגו התלמידים בפניי חבר השופטים את הרובוטים.

בטקס הסיום של התחרות, העניקו  השופטים לנבחרת את פרס "כוחות מאוחדים", השופטים ציינו כי "פרס זה ניתן בהוקרה לקבוצה אשר הפגינה רוח צוות ייחודית הן בחלוקת התפקידים בבניית התוצרים והן באווירת הקבוצה שכללה הקשבה וכיבוד דעותיהם של חבריה". עוד ציינו השופטים "אהבנו לשמוע על החקר שעשיתם, נהנינו לראות את חלוקת התפקידים בנושאים השונים".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh