בוקר בסימן נשי בקניון עופר רחובות

בוקר בסימן נשי בקניון עופר רחובות

קניון עופר רחובות במחווה נשית: קפה ומאפה, הרצאה ייחודית והקרנת הסרט "האישה". הפעילות תתקיים ביום א' ה-24.6.18.

קניון עופר רחובות, מקבוצת קניוני עופר, מציע לנשות רחובות והסביבה בוקר נשי ומיוחד, הכולל קפה ומאפה, הרצאה מרתקת וצפייה בהקרנת סרט.

ביום א', ה-24.6.18 קניון עופר רחובות יקיים בוקר מיוחד שכולו כיף ופינוק, במיוחד לנשים!

להלן התוכנית:

9:30-10:00 – התכנסות וכיבוד קל

10:00-10:40 – כניסה לאולם ההרצאה – "בדרך לאהבה והגשה עצמית" מרצה ד"ר רותם מרום- העולם בנוי על מערכת חוקים, מוסכמות, תקנות וסודות. כדי לחיות חיי אהבה שמובילים להגשמה עצמית יש תחילה להכיר על קיומם של חוקים אלה, לאחר מכן יש להכניס חוקים אלה לחייכם ולפעול איתם ולא נגדם. כאשר יש חפיפה בין ההתנהגות והמעשים שלכם בחיים לבין חוקי היקום חל שיפור בחייכם, במצב הרוח, באהבה עצמית ובכך קל ליצור מערכות יחסים, פרנסה מתגמלת, איכות חיים ולחיות באושר.

בהרצאה נדבר על 4 חוקים עיקריים שיובילו אתכם לשינוי חשיבה ולשינוי התנהגות.

ההרצאה מבוססת על הספר "סודות היקום למציאת אהבה". בספר ישנם 15 חוקים שמי שפועל איתם זוכה לאהבה עצמית שמובילה לאהבה זוגית.

10:45 – הקרנת הסרט "האישה" – סרטו של הבמאי השוודי עטור הפרסים ביורן רונגה, ובכיכובם של גלן קלוזג'ונתן פרייז,כריסטיאן סלייטר ומקס איירונס.

תפקידה היחידי של ג'ואן קסטלמן במהלך שנות נישואיה הוא לשמש כיד ימינו של בעלה, הסופר והנדיב הנודע ג'ו קסטלמן. למרות כשרון הכתיבה יוצא הדופן שלה, ג'ואן ויתרה על קריירה מפוארת כסופרת, וחיה את חייה בצלו של ג'ו. היום, ערב זכייתו של ג'ו בפרס נובל לספרות, מחליטה ג'ואן לעזוב אותו…

*רכישת הכרטיסים תתבצע בקופת הקולנוע  |  הכניסה להרצאה תהיה בעלות של כ-45 ₪.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh