עץ טבעי באמבטיה: יותר לא תרצו לחזור לקרמיקה

עץ טבעי באמבטיה: יותר לא תרצו לחזור לקרמיקה

מדוע רק במטבח ובסלון נהנה מתחושת העץ החמים, ואילו חדרי האמבטיה יישארו בצבעים קרים?

לא עוד.

אם זה נשמע לכם לא הגיוני ולא טבעי, זה רק נשמע כך; אבל מסתבר שגם עץ יכול לשמש כחומר מעולה לחדרי אמבטיה ולכלים סניטריים בחדר הרחצה. מעבר לעובדה שעץ הוא חומר שמקרין חמימות, כפריות וביתיות, ברגע שמצפים אותו בחומרים נוגדי מים וריקבון – ניתן להשתמש בו גם בחדרי רחצה ללא חשש.

אומנם לא כל פריט בחדר האמבטיה יכול להיות עשוי מעץ (בעיקר פריטים הדורשים גמישות), אך הפריטים שכן מאפשרים זאת נותנים לחדר הרחצה מגע מעוצב חדש, יוקרתי וחם. את העיצוב החמים ניתן להשלים גם עם חומרים טבעיים וממוחזרים, כגון אבנים גרוסות ועוד.

הנה כמה דוגמאות למוצרי אמבטיה מעץ ומחומרים טבעיים נוספים, שקיימים כבר היום בשוק.

פרקט בחדר האמבטיה

אומנם נשמע כמו מדע בדיוני, כי הרי עץ לא הולך ביחד עם מים ולחות; אבל כאשר מתכננים ומייצרים את הפרקט ביד מקצועית – הכול אפשרי. פרקטים המיועדים לחדרי רחצה מגיעים בדרך כלל בשתי שכבות לפחות, המונעות חדירה של לחות ונוזלים שעלולים לעוות את העץ ולגרום לו לשינויי צבע ומרקם. כמו כן כל פרקט מצופה במספר שכבות הגנה מפני מים. אז לכו על זה!

כיורים ואמבטיות מעץ

הם יפים, הם יוקרתיים והם נותנים תחושה אחרת בחדר הרחצה, שבדרך כלל מגיע עם צבעים בהירים וקרים. כיורים ואמבטיונים מעץ מלא הם הטאץ' החם והביתי שכולנו יכולים ליהנות ממנו, גם כאשר אנו מתקלחים. המוצרים מגיעים בשלל גוני העץ, וניתן לשלב בהם גם חומרים טבעיים נוספים – כגון אבנים גרוסות, היוצרות פינות וזוויות לא שגרתיות. אין סק שאמבטיית עץ היא מראה לא שגרתי בכל חדר רחצה, אז אל תהססו.

מושבי אסלה מעץ מלא

אפשרות חדשה ומעוצבת, השונה בתכלית השינוי ממושבי האסלה הקונבנציונליים שאנו מורגלים בהם. אין ספק שמושבי אסלה מעץ נראים טוב יותר בהשוואה לאחיהם הפלסטיים. הגוונים העציים ושינויי הצבע מאזור לאזור בכל מושב, מקנים תחושת חמימות מרגע שנכנסים לחדר. אם אתם מחפשים פריט ייחודי שיבלוט בחדר הרחצה שלכם, אין ספק שמושב אסלה מעץ עושה את זה ובגדול. האורחים המגיעים לבית בוודאי יופתעו.

אביזרי עץ משלימים

אז אחרי שציידנו את חדר הרחצה בפריטים העיקריים והנחוצים ביותר, מגיע השלב הכיפי ביותר – בחירת אביזרים משלימים. כאן כבר אפשר באמת להשתולל, ולרכוש אביזרי אמבטיה מעץ מכל הסוגים:

  • מכלים למברשות ולמשחות השיניים
  • דיספנסרים לסבון הנוזלי ומתקנים לסבון מוצק
  • ידיות לארונות ולדלתות (שעשויים עץ אף הם)
  • מדפי עץ ומתקני אחסון מרהיבים בשילוב עץ, זכוכית ומתכת
  • ברזים מעץ מלא
  • ועוד

כדאי לוודא מראש, טרם הרכישה, שמוצרי העץ שאתם רוכשים לחדר האמבטיה אכן עומדים בתקנים ומגיעים עם כל הציפויים והטיפולים המיועדים למנוע חדירה של מים, לחות ועובש. דרשו לראות תו תקן ישראלי או אחר, וכך תוכלו להיות בטוחים וסמוכים שקניתם מוצר איכותי.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

sam
side
reh